- Katılım
- 21 Haz 2006
- Mesajlar
- 3,364
- Konu Yazar
- #1
Gaza geldim, bot bakayım dedim; Kadıköy'deki Hein Gericke'de aldım soluğu:queen:
Giderken kafamda, Hein Gericke'nin kendi imalatı olan, kaliteli ve hesaplı olduğunu duyduğum botlardan almak vardı açıkçası.
Ne olduysa orada oldu; onu dene, bunu dene derken, "yaw 3 kuruş fazla olsun, iyisinden olsun, nasılsa bir kere alıyoruz" dedim ve araştırma filan yapmadan, alıverdim bir anda alpinestarsları
İyi mi ettim bilmiyorum ama, 220 euro'luk çizme var artık ayakta:queen:
Kullanan ya da bilgi sahibi olan varsa bu çizmeler hakkında, biraz bilgi verirse sevinirim arkadaşlar, teşekkürler şimdiden:cat:
Alpinestars SMX-4

Giderken kafamda, Hein Gericke'nin kendi imalatı olan, kaliteli ve hesaplı olduğunu duyduğum botlardan almak vardı açıkçası.
Ne olduysa orada oldu; onu dene, bunu dene derken, "yaw 3 kuruş fazla olsun, iyisinden olsun, nasılsa bir kere alıyoruz" dedim ve araştırma filan yapmadan, alıverdim bir anda alpinestarsları
İyi mi ettim bilmiyorum ama, 220 euro'luk çizme var artık ayakta:queen:
Kullanan ya da bilgi sahibi olan varsa bu çizmeler hakkında, biraz bilgi verirse sevinirim arkadaşlar, teşekkürler şimdiden:cat:
Alpinestars SMX-4
