Alp_tunay abimin yeni motoru

Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Her eve bir scooter lazım.AN125'de bunların başında geliyo zaten.Hayırlı olsun Alp arkadaşım.Kazasız belasız kullanmak nasip olsun.
 
Katılım
2 Ocak 2008
Mesajlar
300
Hayırlı ossun Apler Abiiiii :cat:
Pekde şirin bişeymiş :p
tatlısını yemeye gelirim yarın :p

Şaka biyana şehiriçinde çok büyük rahatlık kimse dışardan bakınca bişeye benzetemesede.
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
Mesajın alındı..... :cat::cat::cat:

O kekoya söyle ... Şehir içi ve hanım için aldık...Ama daha çok ben binicem....:cherry::cherry::cherry:
Er5 yalan olur mu hiç..... Kral o..... :cat::cat::cat:


Bu arada herkese dilekleri için teşekkür ederim.....
Erdo cum makina performans açısından sandığın gibi değil.... Hatta tahmin ettiğinden de fazlasını veriyor.... :cat::cat:
Şahitlerim var.... :cat::p

Tamam performasda sorun yoksa sorun yok :):p:bounce: er5 den in buna bin oldumu hiç gerçi buda er5 e göre yakmıyordur benzini :) Hayırlı olsun.
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
Hayırlı olsun kazası belasız kullanmak nasip olur inşallah:cat:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Hayırdır abi..AN 125 HK topicinde Suzuki'ye yakışmamış bir araç olduğunu söylüyordun..:)şimdi ise altında görüyorum..

Hayırlı olsun..kazasız belasız sürüşler..

Sorma...Büyük aşklar nefretle başlarmış sözü doğru çıktı... Bizimki o hesap oldu....:p:p
Ama resimde öyle görünüyordu.... :queen::queen:

Hayırlısı olsun Abi kazasız belasız sürüşler.Aman abi birçok kişinin uyardığı gibi bende uyarıyorum lastiklere dikkat.Ne yap et değiştir hemen.

Biliyorum aklımda.... Saol....:rendeer::rendeer:

hayırlı olsun abi...
Teşekkürler... :rendeer:
hayırlı olsun güle güle kazasız belasız bol km ler diliyorum
Teşekkürler... :rendeer:

Alper abi kazasız belasız kullanman dileğiyle :cat:
hayırlı olsun :wiinkk:

SAol gökalpcim.... :rendeer::rendeer:

alper abime de pek bi yakışmış kırmızı kırmızı :)kazasız belasız sürüşler... yalnız senden pek fırsat bulamıycak gibi yenge :p

Teşekkürler setenaycım...Allah olmayanlara da nasip etsin...:rendeer:

alper hayırlı olsun kuşadasında cengiz sen ben konuşuyorduk gerçekleştirmişin gülegüle kullan,iyi günlerde olsun.

Saol ümmet abi.... Bak baba demiyom.... :p:p

abi hayırlı olsun güle güle kullan....o resimler karagöl yolumu...merak ettim....:silent::silent:
Evet karagöl yolu... :cat: Teşekkürler dileklerin için... :rendeer::rendeer:

Hayırlıolsun eee bizahmet tatlısını Angara ya gönderde yiyiverelim:mrgreen:

Saol... :rendeer::rendeer:
Boşver ankara tayfasını yaaa... Hangi birinden yedik tatlıyı.... Adam başı 5 er motor değiştirdi keratalar.... :wiinkk::wiinkk:

Her eve bir scooter lazım.AN125'de bunların başında geliyo zaten.Hayırlı olsun Alp arkadaşım.Kazasız belasız kullanmak nasip olsun.
Teşekkürler... :rendeer::rendeer:

Hayırlı Ugurlu Olsun
Teşekkürler.... :rendeer:

hayırlı olsun alper abi güle güle kullan,
tekerin düz bassın :)
Saol mangalbaycım.... :rendeer::rendeer:

HAyırlı uğurlu olsun abi,tekerin düz bassın....:)

Teşekkür ederim... :rendeer::rendeer:

Hayırlı olsun abi,kazasız belasız..
tuncercim teşekkürler... :rendeer:

hayırlı uğurlu olsun abi kazasız belasız sürüşler dilerim...
Sanada teşekkür nikini telafuzda zorlandığım arkadaşım.... :rendeer::rendeer:

Hayırlı ossun Apler Abiiiii :cat:
Pekde şirin bişeymiş :p
tatlısını yemeye gelirim yarın :p



Şaka biyana şehiriçinde çok büyük rahatlık kimse dışardan bakınca bişeye benzetemesede.
Tamam gel...... :rendeer:
Tamam performasda sorun yoksa sorun yok :):p:bounce: er5 den in buna bin oldumu hiç gerçi buda er5 e göre yakmıyordur benzini :) Hayırlı olsun.

İndiğimi kim söyledi ki.... İkisinede biniyom.....hiçde yabancılık çekmiyom... :queen::queen:


Hayırlı olsun kazası belasız kullanmak nasip olur inşallah:cat:
Teşekkürler... :rendeer:

hayırlı olsun abiciğim motorun rengi çok tatlı :)
Teşekkürler... :rendeer::rendeer:

hayırlı olsunn efenim
kazasız belasız günlerde kullanınızzz
Saolun efenim..Darısı başına .... :rendeer::rendeer::rendeer:
Ama önce ne var?......:queen::queen::queen:
 
Son düzenleme:

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
Alp motorun hayırlı olsun, hala benim botları mı kullanıyorsun?
 
Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
Alper biraderim, güle güle kullan. Ben de aynı olayı gerçekleştirecektim, ama hanımdan bir araba laf gelince vazgeçtim. İmrendim bak şimdi. Ne iyi etmişsin ya...
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Alper biraderim, güle güle kullan. Ben de aynı olayı gerçekleştirecektim, ama hanımdan bir araba laf gelince vazgeçtim. İmrendim bak şimdi. Ne iyi etmişsin ya...

Teşekkürler hocam... :rendeer::rendeer::rendeer:
Bence sen al sürpriz yap....... Ya evden atar ya da motor sana kalır.... :queen::queen:
 
Katılım
13 May 2007
Mesajlar
470
Alper abi biraz geç gördüm topic i ama on numara olmuş motorun. Koruma demirleri çok hoş. Hayırlı uğurlu olsun :D Sercan'ın dediği gibi yenge FAZER isterse bilmem gari:D

Bi de senden bişey soracaktım abi haa yanlış anlama ER 5 iş ön camına sulanmıyorum ama ona benzer bi cam nereden bulabilirim. Bulduklarım abuk subuk fiyat çekiyor. Bana yardımcı olurmusun

[email protected] msn adresim


Tekrardan hayırlı olsun, ALLAH kazasız belasız, sıkışık trafiksiz günler nasip etsin
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst