- Katılım
- 13 Haz 2007
- Mesajlar
- 251
hayırlısı olsun.....kazasız sürüşler......
Alper abi biraz geç gördüm topic i ama on numara olmuş motorun. Koruma demirleri çok hoş. Hayırlı uğurlu olsunSercan'ın dediği gibi yenge FAZER isterse bilmem gari
Bi de senden bişey soracaktım abi haa yanlış anlama ER 5 iş ön camına sulanmıyorum ama ona benzer bi cam nereden bulabilirim. Bulduklarım abuk subuk fiyat çekiyor. Bana yardımcı olurmusun
[email protected] msn adresim
Tekrardan hayırlı olsun, ALLAH kazasız belasız, sıkışık trafiksiz günler nasip etsin
hayırlı olsun :rendeer:
önce sende er5 i sattın sandım hocam.
Teşekkürler... :cat:hayırlısı olsun.....kazasız sürüşler......
Alp hayırlı olsun keyifle kullanmanı dilerim.
Hayırlı olsun ilk mt arkadaşım:mrgreen:
Kazasız belasız kullanırsın umarım
Bu arda o fotoğraflardan birinde uzaklara bakıyomuş numarasını yemedim
:rendeer:
Teşekkürler........ :rendeer::rendeer:Hayırlı olsun Alper abi![]()
Hayırlı, kazasız belasız binmek nasip olsun.
İlk fotoları görünce 'işte Alp rahatını sürüş zevkine tercih etti, bir gerçek motosiklet sürücüsünü daha kaybettik' dedim ama ikinci sayfada olayı çözdüm. Sukutır da neymiş abi.![]()
Saolasın...Teşekkür ederim.........:rendeer::rendeer:jimi hendrix'den purple haze dinliyorum şu an alp hoca, benden sana geliyor bu parça, hayırlı olsun
Valla bende senin mesajı anlamadım ya..... Anladığım tek şey iyi dileğin... :queen::queen:
Teşekkür ederim... :rendeer:
Saolasın...Teşekkür ederim.........:rendeer::rendeer: