Alp_tunay abimin yeni motoru

Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Alper abi biraz geç gördüm topic i ama on numara olmuş motorun. Koruma demirleri çok hoş. Hayırlı uğurlu olsun :D Sercan'ın dediği gibi yenge FAZER isterse bilmem gari:D

Bi de senden bişey soracaktım abi haa yanlış anlama ER 5 iş ön camına sulanmıyorum ama ona benzer bi cam nereden bulabilirim. Bulduklarım abuk subuk fiyat çekiyor. Bana yardımcı olurmusun

[email protected] msn adresim


Tekrardan hayırlı olsun, ALLAH kazasız belasız, sıkışık trafiksiz günler nasip etsin

Saol... :rendeer: Benimki givi... Ama dediğin gibi fiyatı uçuk.... Kendin yap pleksiglasdan?.... :wiinkk::wiinkk:

hayırlı olsun :rendeer:
önce sende er5 i sattın sandım hocam.

Teşekkürler.... :rendeer:

hayırlısı olsun.....kazasız sürüşler......
Teşekkürler... :cat:

Alp hayırlı olsun keyifle kullanmanı dilerim.

Sağolun sağolun... Darısı bütün olmayanların başına...İşallah en kısa zaman da herkes motor sahibi olur..Bizlerde burdan hayırlı olsunlarımızı iletiriz.... :cat::cat:
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
Hayırlı olsun ilk mt arkadaşım:mrgreen:
Kazasız belasız kullanırsın umarım:)
Bu arda o fotoğraflardan birinde uzaklara bakıyomuş numarasını yemedim:)
:rendeer:
 
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
340
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı olsun Alper abi :)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,961
Motosikleti
Mondial Virago 50i
Hayırlı, kazasız belasız binmek nasip olsun.

İlk fotoları görünce 'işte Alp rahatını sürüş zevkine tercih etti, bir gerçek motosiklet sürücüsünü daha kaybettik' dedim ama ikinci sayfada olayı çözdüm. Sukutır da neymiş abi. :p
 
Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
929
jimi hendrix'den purple haze dinliyorum şu an alp hoca, benden sana geliyor bu parça, hayırlı olsun
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Hayırlı, kazasız belasız binmek nasip olsun.

İlk fotoları görünce 'işte Alp rahatını sürüş zevkine tercih etti, bir gerçek motosiklet sürücüsünü daha kaybettik' dedim ama ikinci sayfada olayı çözdüm. Sukutır da neymiş abi. :p

Valla bende senin mesajı anlamadım ya..... Anladığım tek şey iyi dileğin... :queen::queen:
Teşekkür ederim... :rendeer:

jimi hendrix'den purple haze dinliyorum şu an alp hoca, benden sana geliyor bu parça, hayırlı olsun
Saolasın...Teşekkür ederim.........:rendeer::rendeer:
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,961
Motosikleti
Mondial Virago 50i
Valla bende senin mesajı anlamadım ya..... Anladığım tek şey iyi dileğin... :queen::queen:
Teşekkür ederim... :rendeer:


Saolasın...Teşekkür ederim.........:rendeer::rendeer:

Neyi anlamadın, canavar gibi er5 i sattın küçücük sukutır mı aldın diye düşündüm. :) Rica ederim tekrar hayırlı olsun.
 
Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
702
alp_tunay abim hayırlı olsun:)

kazasız belasız vede cezasız keyif yüklü sürüşlerde kullanın cici SUZİnizi:mrgreen:

eh sende doğru yolu buldun bu arada KAWAdan vazgeçmenin ilk adımını attın:queen:

SUZİci oldun:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst