- Katılım
- 26 Nis 2007
- Mesajlar
- 1,755
hayırlı olsun kazasız belasız kulan darısı başımıza .:wiinkk:
sıfır alındı hocam ayrıca performansına gelince İNNOVA arkasından tozunu yutuyo saygılar:wiinkk::wiinkk:Hayırlı uğurlu olsun yeni motorunuz.2 elmi aldınız? suzukinin bu motoru pek performaslı değil diyorlar.Kalitesi düşükmüş :silent:
Benim altımdaki HONDA İNNOVA abi dikkatini çekerim seninki gibi SUZUKİ AN 124 değil:queen::queen::queen::queen: (nasıl ezdim amaNe zaman eve geldin de başlık açtın?..... :silent:
Mesajın alındı..... :cat::cat::cat:metehandan bir özel mesaj.![]()
Hayırlı olsun.
da, ne iş kanka? :silent:
benim zip e arkadaş gelmişkazasız belasız güle güle kullan alper abi :rendeer:
hayırlı olsun huysuz, rodajı en zor şartlarda yapılıyor makine bile ne olduğunu anlayamadıen son ben F650 yim diyordu izmire girdiğimizde :queen:
Teşekkür.... :rendeer:Uğurlu kadimli olsun Alp_Tunay. Güle güle binesin.
hayırlı uğurlu olsun...sözde yengeye aldın ama sen daha çok binersin buna...
kazasız belasız:rendeer:
En iyisini siz bilirsiniz de,bir şey anladıysam arap olayım.
Hayırlı uğurlu olsun.
Saolasın.....Hayırlı olsun. Güle güle kullanın.
Saol cesurcum.... :rendeer::rendeer:hayırlı olsun kazasız belasız kulan darısı başımıza .:wiinkk:
teşekkür... :rendeer:hayırlı uğurlu olsun :cat:
Hayırlı olsun ; Kazasız Sürüşler dilerim...
Teşekkürler... :rendeer:hayırlı olsun güle güle kazasız belasız bol km ler diliyorum
Saol..Darısı sana :rendeer::rendeer:Hayırlı ugurlu olsun Abi gule gule kullan.
Cbf yi alınca sende yalan oldun.... Affettiremessin kendini.... :bounce:hayırlı olsun abi :rendeer:
Yooo... Üzerinde battaniye örtüyom.... :queen::queen: Boş bırakırmıyım sence?....:wiinkk:Hayırlı ugurlu olsun Alper abimmm (damlayan yağlara dikkat )
Er5 boş mu kaldı ne :queen:
Teşekkür.... :rendeer:Hayırlı olsun
Hayırlı olsun Alp_tunay. Kazasız belasız kullanman dileğiyle.
Gökaycım teşekkürler.... :rendeer::rendeer: Ankaraya selam...oooo agbi hayırlısı olsunnnn...
SAol paşam..... :rendeer::rendeer: Kırmızı değil tam...Vişne çürümüşü....:queen:Hayırlı olsun Alp..:rendeer:
Kıpkırmızı çok şık durmuş..:cat:
Darısı sana dicem de Olmuyo ki..... Ama gene de diyim....:rendeer:Hayırlı uğurlu olsun abi kazasız belasız binmen dileğiyle:rendeer:
Teşekkürler... :rendeer:Hayırlı olsun, yakışmış![]()
Hem onun için hem de hatun için.... :cat::cat:suzy olsun taştan olsun
abicim hayırlı uğurlu olsun, kazasız belasız..
kış yağmur çamur içinmi aldın?
:queen::queen:Güle güle kullan Alper abi...:rendeer:
Yeniyi ıslatma, yelleme ve bilimum keyif alma misafirliği için fırsat yaratmaya çalışayım bari ben... ER-5 de misafir motoru görevini üstlenir artık
İzmir'ime selamlar...:rendeer:
SAol jesse.... :rendeer::rendeer:hayırlı olsun alp abicim .. iyi günlerde kullanman dilegi ile
Ön disk..Arka gene kampana.... EE huylu huyundan vazgeçmezmiş.... :wiinkk::wiinkk:Frenleri kampanami bunun Alp'im Tunay'im ?![]()
Teşekkürler.... :rendeer:hayırlı olsun abi kazasız belasız bol keyifli kmler dilerim ...![]()
Bende eşime 3 tekerli arkası sepetli bisiklet yada elektrikli scooter bakıyordum.
İyi bir karar almışsınız,ancak bu sefer eşiniz hanımefendiyi de gezmeye alıştırırsanız sizlere bu sitede ulaşmak pek mümkün olmayacak sanırım.:wiinkk: