Alp_tunay abimin yeni motoru

Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
Hayırlı ugurlu olsun Allah kaza bela vermesin.. :rendeer:
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
2 Ağu 2008
Mesajlar
264
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı uğurlu olsun yeni motorunuz.2 elmi aldınız? suzukinin bu motoru pek performaslı değil diyorlar.Kalitesi düşükmüş :silent:
sıfır alındı hocam ayrıca performansına gelince İNNOVA arkasından tozunu yutuyo saygılar:wiinkk::wiinkk:
 
Katılım
11 Haz 2007
Mesajlar
165
benim zip e arkadaş gelmiş :) kazasız belasız güle güle kullan alper abi :rendeer:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
hayırlı olsun huysuz, rodajı en zor şartlarda yapılıyor makine bile ne olduğunu anlayamadı :p en son ben F650 yim diyordu izmire girdiğimizde :queen:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Uğurlu kadimli olsun Alp_Tunay. Güle güle binesin.
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
hayırlı uğurlu olsun...sözde yengeye aldın ama sen daha çok binersin buna :p...
kazasız belasız:rendeer:
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
En iyisini siz bilirsiniz de,bir şey anladıysam arap olayım.
Hayırlı uğurlu olsun.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
2 Ağu 2008
Mesajlar
264
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ne zaman eve geldin de başlık açtın?..... :silent:
Benim altımdaki HONDA İNNOVA abi dikkatini çekerim seninki gibi SUZUKİ AN 124 değil:queen::queen::queen::queen: (nasıl ezdim ama:p)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
metehandan bir özel mesaj.:)
Mesajın alındı..... :cat::cat::cat:

O kekoya söyle ... Şehir içi ve hanım için aldık...Ama daha çok ben binicem....:cherry::cherry::cherry:
Er5 yalan olur mu hiç..... Kral o..... :cat::cat::cat:


Bu arada herkese dilekleri için teşekkür ederim.....
Erdo cum makina performans açısından sandığın gibi değil.... Hatta tahmin ettiğinden de fazlasını veriyor.... :cat::cat:
Şahitlerim var.... :cat::p
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Bende motor yazinca baslikta oyle sandim.. Scooter bu resmen :p
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Hayırlı olsun.
da, ne iş kanka? :silent:

Valla iyi iş... Scooter da lazımdı eve.... :p:p

benim zip e arkadaş gelmiş :) kazasız belasız güle güle kullan alper abi :rendeer:

Saol Böcükcüm.... Teşekkür.... :rendeer:

hayırlı olsun huysuz, rodajı en zor şartlarda yapılıyor makine bile ne olduğunu anlayamadı :p en son ben F650 yim diyordu izmire girdiğimizde :queen:

Sus lem..Senin yüzünden.... :queen::queen:

Uğurlu kadimli olsun Alp_Tunay. Güle güle binesin.
Teşekkür.... :rendeer:

hayırlı uğurlu olsun...sözde yengeye aldın ama sen daha çok binersin buna :p...
kazasız belasız:rendeer:

SAol aykut..... :rendeer:

En iyisini siz bilirsiniz de,bir şey anladıysam arap olayım.
Hayırlı uğurlu olsun.

Valla anlamadığın ne bende anlamadım.... :queen::queen: Ya bi tane scooter aldık...Aralardan derelerden geçmek için.... :queen::queen:

Hanıma hanıma.... :p:p:p(Daha çok kendim binicem):p

Hayırlı olsun. Güle güle kullanın.
Saolasın.....
Teşekkürler hocam.... :rendeer:
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
hayırlı olsun alp abicim .. iyi günlerde kullanman dilegi ile
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
hayırlı olsun kazasız belasız kulan darısı başımıza .:wiinkk:
Saol cesurcum.... :rendeer::rendeer:

hayırlı uğurlu olsun :cat:
teşekkür... :rendeer:

Hayırlı olsun ; Kazasız Sürüşler dilerim...

Allah razı olsun .... İşallah... :rendeer:

hayırlı olsun güle güle kazasız belasız bol km ler diliyorum
Teşekkürler... :rendeer:

Hayırlı ugurlu olsun Abi gule gule kullan.
Saol..Darısı sana :rendeer::rendeer:

hayırlı olsun abi :rendeer:
Cbf yi alınca sende yalan oldun.... Affettiremessin kendini.... :bounce:
Dileğin için teşekkür... :rendeer:

Hayırlı ugurlu olsun Alper abimmm (damlayan yağlara dikkat )
Er5 boş mu kaldı ne :queen:
Yooo... Üzerinde battaniye örtüyom.... :queen::queen: Boş bırakırmıyım sence?....:wiinkk:

Teşekkür.... :rendeer:

Hayırlı olsun Alp_tunay. Kazasız belasız kullanman dileğiyle.

SAğol Elint cim...... :rendeer:

oooo agbi hayırlısı olsunnnn...
Gökaycım teşekkürler.... :rendeer::rendeer: Ankaraya selam...

Hayırlı olsun Alp..:rendeer:


Kıpkırmızı çok şık durmuş..:cat:
SAol paşam..... :rendeer::rendeer: Kırmızı değil tam...Vişne çürümüşü....:queen:
Hayırlı uğurlu olsun abi kazasız belasız binmen dileğiyle:rendeer:
Darısı sana dicem de Olmuyo ki..... Ama gene de diyim....:rendeer:

Hayırlı olsun, yakışmış :)
Teşekkürler... :rendeer:

suzy olsun taştan olsun :p
abicim hayırlı uğurlu olsun, kazasız belasız..
kış yağmur çamur içinmi aldın?
Hem onun için hem de hatun için.... :cat::cat:

Güle güle kullan Alper abi...:rendeer:
Yeniyi ıslatma, yelleme ve bilimum keyif alma misafirliği için fırsat yaratmaya çalışayım bari ben... ER-5 de misafir motoru görevini üstlenir artık:p

İzmir'ime selamlar...:rendeer:
:queen::queen:
Bak akşam akşam güldürdün beni......:queen::queen:

hayırlı olsun alp abicim .. iyi günlerde kullanman dilegi ile
SAol jesse.... :rendeer::rendeer:

Frenleri kampanami bunun Alp'im Tunay'im ? :p
Ön disk..Arka gene kampana.... EE huylu huyundan vazgeçmezmiş.... :wiinkk::wiinkk:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Bende eşime 3 tekerli arkası sepetli bisiklet yada elektrikli scooter bakıyordum.
İyi bir karar almışsınız,ancak bu sefer eşiniz hanımefendiyi de gezmeye alıştırırsanız sizlere bu sitede ulaşmak pek mümkün olmayacak sanırım.:wiinkk:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
hayırlı olsun abi kazasız belasız bol keyifli kmler dilerim ... :)
Teşekkürler.... :rendeer:

Bende eşime 3 tekerli arkası sepetli bisiklet yada elektrikli scooter bakıyordum.
İyi bir karar almışsınız,ancak bu sefer eşiniz hanımefendiyi de gezmeye alıştırırsanız sizlere bu sitede ulaşmak pek mümkün olmayacak sanırım.:wiinkk:

Valla bizimle gezeceğini pek sanmıyorum.... :p:p:p Uyduruk motorcu diyor bize.... :queen::queen::queen:
Daha çok alışveriş için kullanacak doğal olarak.... :queen::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst