- Katılım
- 24 Ocak 2006
- Mesajlar
- 4,007
Her eve bir scooter lazım.AN125'de bunların başında geliyo zaten.Hayırlı olsun Alp arkadaşım.Kazasız belasız kullanmak nasip olsun.
abi hayırlı olsun güle güle kullan....o resimler karagöl yolumu...merak ettim....:silent::silent:
Mesajın alındı..... :cat::cat::cat:
O kekoya söyle ... Şehir içi ve hanım için aldık...Ama daha çok ben binicem....:cherry::cherry::cherry:
Er5 yalan olur mu hiç..... Kral o..... :cat::cat::cat:
Bu arada herkese dilekleri için teşekkür ederim.....
Erdo cum makina performans açısından sandığın gibi değil.... Hatta tahmin ettiğinden de fazlasını veriyor.... :cat::cat:
Şahitlerim var.... :cat:![]()
Hayırdır abi..AN 125 HK topicinde Suzuki'ye yakışmamış bir araç olduğunu söylüyordun..şimdi ise altında görüyorum..
Hayırlı olsun..kazasız belasız sürüşler..
Hayırlısı olsun Abi kazasız belasız sürüşler.Aman abi birçok kişinin uyardığı gibi bende uyarıyorum lastiklere dikkat.Ne yap et değiştir hemen.
Teşekkürler... :rendeer:hayırlı olsun abi...
Teşekkürler... :rendeer:hayırlı olsun güle güle kazasız belasız bol km ler diliyorum
Alper abi kazasız belasız kullanman dileğiyle :cat:
hayırlı olsun :wiinkk:
alper abime de pek bi yakışmış kırmızı kırmızıkazasız belasız sürüşler... yalnız senden pek fırsat bulamıycak gibi yenge
![]()
alper hayırlı olsun kuşadasında cengiz sen ben konuşuyorduk gerçekleştirmişin gülegüle kullan,iyi günlerde olsun.
Evet karagöl yolu... :cat: Teşekkürler dileklerin için... :rendeer::rendeer:abi hayırlı olsun güle güle kullan....o resimler karagöl yolumu...merak ettim....:silent::silent:
Hayırlıolsun eee bizahmet tatlısını Angara ya gönderde yiyiverelim:mrgreen:
Teşekkürler... :rendeer::rendeer:Her eve bir scooter lazım.AN125'de bunların başında geliyo zaten.Hayırlı olsun Alp arkadaşım.Kazasız belasız kullanmak nasip olsun.
Teşekkürler.... :rendeer:Hayırlı Ugurlu Olsun
Saol mangalbaycım.... :rendeer::rendeer:hayırlı olsun alper abi güle güle kullan,
tekerin düz bassın![]()
HAyırlı uğurlu olsun abi,tekerin düz bassın....![]()
tuncercim teşekkürler... :rendeer:Hayırlı olsun abi,kazasız belasız..
Sanada teşekkür nikini telafuzda zorlandığım arkadaşım.... :rendeer::rendeer:hayırlı uğurlu olsun abi kazasız belasız sürüşler dilerim...
Tamam gel...... :rendeer:Hayırlı ossun Apler Abiiiii :cat:
Pekde şirin bişeymiş
tatlısını yemeye gelirim yarın
Şaka biyana şehiriçinde çok büyük rahatlık kimse dışardan bakınca bişeye benzetemesede.
Tamam performasda sorun yoksa sorun yok:bounce: er5 den in buna bin oldumu hiç gerçi buda er5 e göre yakmıyordur benzini
Hayırlı olsun.
Teşekkürler... :rendeer:Hayırlı olsun kazası belasız kullanmak nasip olur inşallah:cat:
Teşekkürler... :rendeer::rendeer:hayırlı olsun abiciğim motorun rengi çok tatlı![]()
Saolun efenim..Darısı başına .... :rendeer::rendeer::rendeer:hayırlı olsunn efenim
kazasız belasız günlerde kullanınızzz
Teşekkürler.... :rendeer:hayırlı olsun allah kaza bela vermesın...
Alp motorun hayırlı olsun, hala benim botları mı kullanıyorsun?
Alper biraderim, güle güle kullan. Ben de aynı olayı gerçekleştirecektim, ama hanımdan bir araba laf gelince vazgeçtim. İmrendim bak şimdi. Ne iyi etmişsin ya...