Alper abim hayirli olsun,
cok yakiSIkli makina..
ne o heryeri koruma demiri yaptirmisin yenge binecek diye :rendeer:
sanada koruma demiri takınca bende sana binicem vascocum :queen::queen:
Hayırlı olsun hocam.
Güle güle kullanın(eşinizle birlikte)
Bu scooter denen icattan her motorcuya lazım.
Melet ne üst baş batıyor yağmurda çamurda,ne de yakıt,bakım yönünden cebi yakıyor.
Alper abim hayirli olsun,
cok yakiSIkli makina..
ne o heryeri koruma demiri yaptirmisin yenge binecek diye :rendeer:
SAol teşekkür ... Demez demez.... :wiinkk::wiinkk:Alper abi hayirlisi olsun, yengeye kazasiz belasiz gunler dilerim... ama 6 ay sonra bu yetmiyor fazer isterim falan demesin?:wiinkk:
AAAAAAAAAABOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOVVVVVVVVVVVV:queen:
hayrılı olsun alper abi :rendeer:
kışa girerken paçaları kuru tutacam diye inmezsin sen bundan,
er5 kesin yaza kadar yatar şimdi, ufak tefek bi iki parça ihtiyacım var onları sökelim bi ara boş boş yatmasın, ödünç ödünç walla yaza girmeden geri getiririm:cherry:
sanada koruma demiri takınca bende sana binicem vascocum :queen::queen: