Alp_tunay abimin yeni motoru

Katılım
29 Ocak 2008
Mesajlar
1,169
Hayırlı olsun.Allah kazasız sorunsuz kullanmayı nasip etsin.125 cc scooterler içinde en beğendiğim, gerçekten hoş.:cat: Saygılarımla.
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
Hayırlı olsun hocam.

Güle güle kullanın(eşinizle birlikte)


Bu scooter denen icattan her motorcuya lazım.

Melet ne üst baş batıyor yağmurda çamurda,ne de yakıt,bakım yönünden cebi yakıyor.
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
Alper abim hayirli olsun,
cok yakiSIkli makina..

ne o heryeri koruma demiri yaptirmisin yenge binecek diye :rendeer:
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,257
Alper abi hayirlisi olsun, yengeye kazasiz belasiz gunler dilerim... ama 6 ay sonra bu yetmiyor fazer isterim falan demesin?:wiinkk:





AAAAAAAAAABOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOVVVVVVVVVVVV:queen:
sanada koruma demiri takınca bende sana binicem vascocum :queen::queen:
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
hayrılı olsun alper abi :rendeer:

kışa girerken paçaları kuru tutacam diye inmezsin sen bundan,
er5 kesin yaza kadar yatar şimdi, ufak tefek bi iki parça ihtiyacım var onları sökelim bi ara boş boş yatmasın, ödünç ödünç walla yaza girmeden geri getiririm :p :cherry:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Hayırlı olsun hocam.

Güle güle kullanın(eşinizle birlikte)


Bu scooter denen icattan her motorcuya lazım.

Melet ne üst baş batıyor yağmurda çamurda,ne de yakıt,bakım yönünden cebi yakıyor.

Teşekkürler.... :rendeer:

Alper abim hayirli olsun,
cok yakiSIkli makina..

ne o heryeri koruma demiri yaptirmisin yenge binecek diye :rendeer:

Saol.... Teşekkür... :rendeer:

Alper abi hayirlisi olsun, yengeye kazasiz belasiz gunler dilerim... ama 6 ay sonra bu yetmiyor fazer isterim falan demesin?:wiinkk:





AAAAAAAAAABOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOVVVVVVVVVVVV:queen:
SAol teşekkür ... Demez demez.... :wiinkk::wiinkk:

hayrılı olsun alper abi :rendeer:

kışa girerken paçaları kuru tutacam diye inmezsin sen bundan,
er5 kesin yaza kadar yatar şimdi, ufak tefek bi iki parça ihtiyacım var onları sökelim bi ara boş boş yatmasın, ödünç ödünç walla yaza girmeden geri getiririm :p :cherry:

Er5 boş bırakılmaz.... Benim asıl düşündüğüm arabayı naaaapcaz.... :p:p
 
Katılım
17 Nis 2008
Mesajlar
528
hayırlı olsun.kazasız,belasız bol kilometreler dileriz MT ailesi olarak
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırdır abi..AN 125 HK topicinde Suzuki'ye yakışmamış bir araç olduğunu söylüyordun..:)şimdi ise altında görüyorum..

Hayırlı olsun..kazasız belasız sürüşler..
 
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
99
Hayırlısı olsun Abi kazasız belasız sürüşler.Aman abi birçok kişinin uyardığı gibi bende uyarıyorum lastiklere dikkat.Ne yap et değiştir hemen.
 
Katılım
3 Nis 2008
Mesajlar
170
alper abime de pek bi yakışmış kırmızı kırmızı :)kazasız belasız sürüşler... yalnız senden pek fırsat bulamıycak gibi yenge :p
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
alper hayırlı olsun kuşadasında cengiz sen ben konuşuyorduk gerçekleştirmişin gülegüle kullan,iyi günlerde olsun.
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
843
abi hayırlı olsun güle güle kullan....o resimler karagöl yolumu...merak ettim....:silent::silent:
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,129
Hayırlıolsun eee bizahmet tatlısını Angara ya gönderde yiyiverelim:mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst