Allahın izniyle bende aldım Arkadaşlar.

Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
yooook



Yok (ehliyet) mu dedin? Arkadasim sen ne yaptin yahu?!? :pr:
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
iyi günlerde kazasız belasız kullanmak nasip olur inşallah:rendeer:
 
Katılım
11 Eki 2006
Mesajlar
691
hayırlı olsun yavaş yavaş alışırsın artık birden gaza yüklenme nice km'lere :)
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1,027
Motosikleti
Dl650vstorm
hayırlı olsun aman dikkatli kullan kazasız belasız inşallah:rendeer:
 
Katılım
9 Mar 2008
Mesajlar
525
yaş 29, ehliyet yok alacaz inşallah, çok hızlı gelişte motoru kaçırmak istemedim, tamam kızmayın yarın araştırmaya başlıyorum ehliyet işini.
 
Katılım
9 Eyl 2007
Mesajlar
418
yaş 29, ehliyet yok alacaz inşallah, çok hızlı gelişte motoru kaçırmak istemedim, tamam kızmayın yarın araştırmaya başlıyorum ehliyet işini.

yarından sonra son gün yeni sisteme geçiyormuş . haberin olsun sonradan kaçırdım deme ben kaçırdımda :mrgreen:
 
Katılım
9 Eyl 2007
Mesajlar
418
İyi de yeni yasaya göre 125 cc ile başlaman gerekiyor.. :)

evet tuğba abla ben dün sormuştum fuarda mt standında pazartesi son sınav için son kayıt günü ondan sonra o 125cc olayına geçiliyor benide yanlış bilgilendirdi ordaki bayan heycanlanmıştım ayım tutmuyor ben alamıyorum yoksa kayıdımı yaptırıyordum bugün :salut:
 
Katılım
9 Mar 2008
Mesajlar
525
o zaman yarın başvurmamız lazım bir yerlere öylemi yoksa nolur onu da bilmiyorum, 125 cc lik bişeye mi binecez, ehliyette maximum 125 mi kullanır yazacak ne olacak yahu
 
Katılım
9 Eyl 2007
Mesajlar
418
o zaman yarın başvurmamız lazım bir yerlere öylemi yoksa nolur onu da bilmiyorum, 125 cc lik bişeye mi binecez, ehliyette maximum 125 mi kullanır yazacak ne olacak yahu

tam bilmiyorum ama 2 yıl 125 lige binme zorunlulugun oluyor stajer lik dönemi bu uygulamadan önceki son sınav için kayıtlarda gelişim sürücü kursunda yarındı bence biraz üstünde dur
 
Katılım
17 Mar 2007
Mesajlar
246
Hayırlı olsun kardeşim Allah cümlemize kazasız sürüşler nasip etsin.Başlangıç için güçlü bi motosiklet müsait yerlerde tecrübe edinmeden çıkmazsın zaten trafiğe..kendimizi düşünmesekde sevenlerimizi üzmeye hakkımız olmaz



şimdi bunda 600rr gibi wın wınnn ses cıkıo mu merak ettim :silent:

yok kardeş bunlar ducati benzeri bi ses çıkarıyo :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst