- Katılım
- 14 Mar 2007
- Mesajlar
- 558
allah kazasız belasız binmek nasip etsin.
Hayırlı olsun kardeşim Allah cümlemize kazasız sürüşler nasip etsin.Başlangıç için güçlü bi motosiklet müsait yerlerde tecrübe edinmeden çıkmazsın zaten trafiğe..kendimizi düşünmesekde sevenlerimizi üzmeye hakkımız olmaz
yok kardeş bunlar ducati benzeri bi ses çıkarıyo :cherry:
ya bu ehliyet işi sadece söylenti değilmiydi?
Yeni yasa yürürlüğe girdimi, kardeş, yürürlüğe girdiyse ağlıyacam.Motorun da yeni yasamız hayırlı uğurlu olsun.
yav nası bi sestir bu anlamadım gitti, vın vınn demiyor ya tor tor diyor bu
Tor tor mu ? Bozuk o sat sen onu.. :mrgreen:
inşallah inşallah dediğin gibidir, söylenti canım bütün bunlar, olamaz, olmamalı, bunu bana yapamazlar,r:
Yeni yasa yürürlüğe girdimi, kardeş, yürürlüğe girdiyse ağlıyacam.
Yeni yasa yürürlüğe girdimi, kardeş, yürürlüğe girdiyse ağlıyacam.
Tor tor mu ? Bozuk o sat sen onu.. :mrgreen:
sat mı yatak odama nası sokarım onun planlarını yapıyorum sen sat diyorsun, o tor tor sesi var yaaa, bu arada 125 lik ehliyet alıp, 650 liğe binsek nolur, yandaki yazıyı silip 125 yazsak olmaz mı?
Bozuk değil canım kedi kaçmıştır egzoza kedidir o kedi:queen:
![]()
Şaka mı yapıyosun ? Şaka değil mi ? Bu kadar saf olamazsın.. :queen::queen:
Böcek falan de bari , ne kedisi.. :queen::queen: