- Katılım
- 18 Ocak 2007
- Mesajlar
- 2,413
Olsun artık dikkatli olursun en kısa zamada da ehliyet alman dileğiyle 
yaş 29, ehliyet yok alacaz inşallah, çok hızlı gelişte motoru kaçırmak istemedim, tamam kızmayın yarın araştırmaya başlıyorum ehliyet işini.
hayırlı olsun aman dikkatli kullan kazasız belasız inşallah:rendeer:
yarından sonra son gün yeni sisteme geçiyormuş . haberin olsun sonradan kaçırdım deme ben kaçırdımda :mrgreen:
İyi de yeni yasaya göre 125 cc ile başlaman gerekiyor..![]()
o zaman yarın başvurmamız lazım bir yerlere öylemi yoksa nolur onu da bilmiyorum, 125 cc lik bişeye mi binecez, ehliyette maximum 125 mi kullanır yazacak ne olacak yahu
şimdi bunda 600rr gibi wın wınnn ses cıkıo mu merak ettim :silent: