Allahım ölseydimde görmeseydim.

Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
1,233
Allah rahmet eylesin, başımız sağolsun, sevenlerine sabır versin, mekanı cennet olsun :pale:
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
özellikle bu sezon motora başlayan arkadaşlar yağmurlar yeni yeni gelmeye başladı...yağmurda motosiklet kullanmak hem zordur hem risklidir hemde tecrübe ister...forumlarda arama yaparak ıslak zeminde ve yağmurda sürüş teknikleriyle ilgili konuları okumanızı şiddetle tavsiye ederim...

Haklısın :cat:

Ayrıca benden de bir uyarı...

Cbf150 kullanan arkadaşlar , eğer motorunuzun lastikleri fabrika çıkışı lastikler ise değiştirin! Yaklaşık 2 ay cbf150 testi yapan biri olarak lastiklerin ıslak zemin performansına çok çok düşük not verdiğimi söyleyebilirim. Benim tavsiyem kış gelmeden aynı boyutta daha kaliteli lastikler almanızdır.
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
başın sağolsun.Allah rahmet eylesin hepimiz çok üzüldük:salut:
 
Katılım
24 Şub 2006
Mesajlar
46
Allah rahmet eylesin çok üzücü bi durum. Yakınlarına sabır diliyorum...
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Kaza haberini izledim ve üzüntü içerisindeyim:pale: Kalanlarına sabırlar diliyorum.
Kaza mahallinde rahmetlinin bariyerler yüzünden ölmüş olabileceği izlenimi vardı. Bir de Bariyerler eğer geçmiş bir kazadan değilse ezilmiş yamulmuştu. Çelik bariyeri motosikletin o hale getirmesi çok zor da olsa, sağanak yağmurda çok sürat yapmışlar gibiydi. Sebep bulunur elbet, Allah rahmet etsin :pale: Hepimiz çok dikkat edelim arkadaşlar.
 
Katılım
14 Mar 2006
Mesajlar
21
vefat eden arkadaşıma allahtan rahmet ailesine . sevenlerine ve tüm motosikletçi arkadaşlarımıza sabır diliyorum.toprağı bol mekanı cennet olsun.tüm motosikletçilerimizin başı sağolsun.inşallah bu son olur..
 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
allah rahmet eylesin.
arkadaşlar lütfen dikketli olalım ben kurye olduğumdan dolayı çok görüyom yeni arkadaşlar yamurda hiç dikkat etmiyolar aynen tam gaz gidiyolar ama özellikle ilk yamurda yol buzdanda fena oluyo ve ne yazıkki bunu anca ani frenleme durumunda fark ediyolar ama yapıcak bişey kalmıyo.
ıslanmayayım diye kendinizi tehlikeye atmayın ve yaışlı havada mümkün oldukça çıkmayın bence.
herkeze kazasız sürüşler.
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
Allah rahmet eylesin kendisine ve diğer ölen arkadaşlara

yakınlarına sabırlar diliyorum,başınız sağolsun

yağmur yaklaşırken binemeyeceğiz bu melete anlaşılan

ne yapalım o kadarda katlanalım...
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
Allah rahmet eylesin kardeşimize
çok üzücü, çok üzücü
artık başka bir şey diyemiyorum
desem de bişey değişmiyor çünkü
lütfen çok dikkatli olalım...
 
Katılım
28 May 2007
Mesajlar
289
Allah rahmet eylesin bende haziran başında antalya kemer arasındaki karayolunda viraja hızlı girerek 5-6 metre yerde sürüklenmiştim ucuz atlattım korumalar sayesinde burnum bile kanamadı ama acayip tecrübe edindim bi daha suyun s sini görüdüğümde hızım max. 25 oluyor....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst