özellikle bu sezon motora başlayan arkadaşlar yağmurlar yeni yeni gelmeye başladı...yağmurda motosiklet kullanmak hem zordur hem risklidir hemde tecrübe ister...forumlarda arama yaparak ıslak zeminde ve yağmurda sürüş teknikleriyle ilgili konuları okumanızı şiddetle tavsiye ederim...