Ali AĞAOĞLU Ve Aykırı Sorular

Katılım
21 May 2010
Mesajlar
2,954
Enver AYSEVER'in aykırı sorular programını elimden geldiğince takip etmeye çalışıyorum ve son derece net ve cesurca buluyorum.
Yaklaşık 1 hafta önce Ali AĞAOĞLU katıldı programa ve youtube da bazı izleyiciler danışıklı dövüş olarak görmüş bu konuşmayı.
Sizin düşüncelerinizi de merak ettim Ağaoğlu'yla ilgili olarak. Yaptığı işler sizce doğru mu, yoksa biz motorcuların doğasını katlettiğini mi düşünüyorsunuz? :)

[YT]0AgGG1M-ngo[/YT]
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Enver AYSEVER işinin ehli profosyenelliğinin zirvesinde :cat: artık bu işin çakalı olmuş diyebiliriz :wiinkk: soru sorma şekli daha doğrusu sorgulama şekli c.ı.a ajanları gibi :sunny: soruyu soruyor fakat cevabını dinleme zahmetinde bulunmuyor + olarak söylenen kelimelerin içerisinden cımbızla bir kısmını seçip yeni bi soru icat edebilme yetisinede sahip :cat:
Ali AĞAOĞLU ise bence hazırlıksız gelmiş gibi Enver AYSEVER'in karşısında çok amatör kalmış, fakat söylediklerinin yaptıklarının daima arkasında durmuş ve duracakmış imajı veriyor:cat:
Konuştuklarının bu kadar arkasında durabildiğine göre ortada katledilen bi doğa yok demekki :cat:

---------- Post added at 04:10 ---------- Previous post was at 03:49 ----------

Bu arada programının sonunda saat bağışı konusunda Enver Aysever 'in yaptığı çakallığı son anda (artık aklına ne geldiyse) ustaca bi hamleyle savuşturmuş bravo ::alkiis:: amatör tanımını gerimi alsam ne :cherry:
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
Zenginlikte önde gelen adamlarda şaşmaz ortak özellikler vardır.

Para kazanmak için değil de, binlerce kişiye iş sağlamak için fabrikalar açarlar, binalar dikerler.

Tek dertleri ülke ekonomisine katkıda bulunmaktır, amaçları hiç servetlerini tekrar tekrar katlamak olmamıştır.

Ne yaparlarsa ülke sanayisinin gelişmesi, çevrenin güzelleşmesi için yaparlar, yoksulları çok düşünürler, hayvanları ve doğayı çok severler.

Güzel insanlardır, ne derlerse doğru derler.

Ancak, bu adam ve çevre konusuna gelince, 3.000 ağacın kesilip heba edildiğini kanıtlamak çok kolay olmalı. Böyle bir katliamın reddi de çok zor olacaktır. Dolayısıyla bu konuda dediği doğru olabilir. Birkaç ağacı Türkiye'nin en büyük ağaç sökme makinası ile şuradan alıp buraya koyduğunun (tv'de söylerken duydum) bir belgesi yok sanırım, ama bunun tersi de kanıtlanmıyor, askıda kalan konular.
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Programi seyretmeye basladigimda,
bendeki izlenimi görgüsüz bir is adamiydi.
Bittiginde ise;
Oglunun motosiklete binmesine izin vermeyen bir baba olarak kaldi gözümde.
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
karadenizli bir acun, inşaat işiyle uğraşan bir tatlıses'dir kendisi.
sevmeyiz ne kendini ne procelerini ne de vadi dolusu servetini.
 
Katılım
20 Haz 2005
Mesajlar
395
O bir Kukla
O bir emir kulu
İpleri tutanı ve emredeni biliyorsunuzdur
Başkan olmak isteyen birisidir...
 
Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
4,287
şimdi ne desem bilemedim harbiden görgüsüz herifin tekiymiş paralı krolardan
 
Katılım
23 May 2009
Mesajlar
1,082
adamın .ötünden şırıngayla kan almış resmen :mrgreen:

helal enver aysevere. :cat:
 
Katılım
11 Eyl 2012
Mesajlar
3,105
Adamın suçu yok, onu oralara getiren sistemde sorunumuz var. Devletin en tepesinde görgüsüz-ufuksuzlar, şirketlerin en tepesinde görgüsüz-cahiller, bu memleket adam olsa şaşarım zaten !!
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Cüzdan kalınlığının toplumsal statü belirlediği toplumlarda gayet normal manzaralar.
Enver Aysever'de iyi sıkıştırdı ama Ağaoğlu'nu.
 
Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
2,823
ağaoğlu, cidden parayı gereksiz harcayan bir adam. belki şunun bunun kuklasıdır, belki belli bir yere gelmeye çalışıyordur bunu bilemem. kimsenin yaşantısına kimse karışamaz, yorum yapamaz. bu sokaktaki şarapçıda olsa, çok zengin biri de olsa böyledir.
Saygı duyacağım bir nokta var ki, günde 15-16 saat çalışmasıdır. eğer o kadar çok seviyorsa eğitime katkı yapmayı, açıkta olan öğretmenlere bir çözüm bulabilir bence. özel okullar için binalar yapar, bir sürü istihdam alanı sağlanır. kalabalık sınıflar azalır. öğretmenler iş kapısı bulur.

sunucunun yaptığı arsızlığı "başka kapıya" diyerek kovuşturması kahkaha attırdı :)
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
bir programda sunucunun üzerinde kaç para var diye sorusuna 3 cebinden tomarla para çıkardıktan sonra var olan sempatisini de yitirdi gözümmde...klas adam o kadar para taşır mı lan üzerinde...kresi kartı denilen bişey var dünya da...tam bir anadolulu, görgüsüz zengin tipi...allah artırsın

enver i de ayrı bir paragrafta yererdim ama ara sıra severim hümanist, romantik solcu tavırlarını...
 
Katılım
3 Ara 2009
Mesajlar
913
ben lisedeykende son model lüks arabalarla gidiyordum okula diyor ne cevizler kırmıştır bu varyaaa :)) tam kroyum ama para bende tirpleri var..
 
Katılım
30 Mar 2012
Mesajlar
386
ben lisedeykende son model lüks arabalarla gidiyordum okula diyor
Liseye araba ile mi gidiyormuş ? ehliyeti nasıl almış lise cağında :) 18 inde yada 17 sinde lise bitiyor.bu sınıfta kalmış herhalde :)
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ayrıca izlemedim videoyu.Bir sürü yalan dolanla iş yapan birisi.Bir yerde okuduydum çok fakirlermiş falanmış fişmanmış.fakir adamın lisede araba ile işi ne.
sevgilisi kaç yaşındaymış ?? Mantıklı bir adam hiç o yaşlarda manita yaparmı,zeki adam bilmezmi parası için beraber olduğunu kendisiyle.Bunu bile bile o manitanın elini nasıl tutar.Şimdiye kadar herşeyi para ile satın almış adam SEVGİyide satın almış demkki.Ne dediği umurumda bile deel ali ağaoğlunun çokta penisimde.O etrafındaki yağdanlıklarla gercekçilikten uzak yaşantısına devam etsin.Bunlar iş yaparken başarılı olamasın hemen gariban laz,gariban kürt postuna bürünüverirler.Gerçek bu.
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
Liseye araba ile mi gidiyormuş ? ehliyeti nasıl almış lise cağında :) 18 inde yada 17 sinde lise bitiyor.bu sınıfta kalmış herhalde :)
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ayrıca izlemedim videoyu.Bir sürü yalan dolanla iş yapan birisi.Bir yerde okuduydum çok fakirlermiş falanmış fişmanmış.fakir adamın lisede araba ile işi ne.
sevgilisi kaç yaşındaymış ?? Mantıklı bir adam hiç o yaşlarda manita yaparmı,zeki adam bilmezmi parası için beraber olduğunu kendisiyle.Bunu bile bile o manitanın elini nasıl tutar.Şimdiye kadar herşeyi para ile satın almış adam SEVGİyide satın almış demkki.Ne dediği umurumda bile deel ali ağaoğlunun çokta penisimde.O etrafındaki yağdanlıklarla gercekçilikten uzak yaşantısına devam etsin.Bunlar iş yaparken başarılı olamasın hemen gariban laz,gariban kürt postuna bürünüverirler.Gerçek bu.

sen o yaşta ol, o kadar olmasa da bi miktar zengin ol..1,50 boyun olsun...öyle bi hatunla aynı yatağa gir, şikayet eder misin öhöhöhöh param için diye...kafaya bak...
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Aile hekimi gibi hükümet mütahiti de var... Bir aralar da Veli GÖÇER vardı...
 
Katılım
30 Mar 2012
Mesajlar
386
sen o yaşta ol, o kadar olmasa da bi miktar zengin ol..1,50 boyun olsun...öyle bi hatunla aynı yatağa gir, şikayet eder misin öhöhöhöh param için diye...kafaya bak...
boyum 1.70 ali ağaoğlunun parasıyla satın aldığı kadınları,ithal ettiği kadınları,hayal edeceği kadınları ülkesinde,sokağında 7 kıtada ......m anladınmı birader.Benim işimde calışanlar bunu yapabilir.Ağaoğlu gibiler her acığını parayla kapatabilirler..ayrıca kafaya bak dediğin kafam var ya anladın sen onu.

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:19 ----------

Aile hekimi gibi hükümet mütahiti de var... Bir aralar da Veli GÖÇER vardı...
veli konar göçerdi.Veli sonra bir çöktü çöküş o çöküş.
 
Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
4,287
Liseye araba ile mi gidiyormuş ? ehliyeti nasıl almış lise cağında :) 18 inde yada 17 sinde lise bitiyor.bu sınıfta kalmış herhalde :)
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ayrıca izlemedim videoyu.Bir sürü yalan dolanla iş yapan birisi.Bir yerde okuduydum çok fakirlermiş falanmış fişmanmış.fakir adamın lisede araba ile işi ne.
sevgilisi kaç yaşındaymış ?? Mantıklı bir adam hiç o yaşlarda manita yaparmı,zeki adam bilmezmi parası için beraber olduğunu kendisiyle.Bunu bile bile o manitanın elini nasıl tutar.Şimdiye kadar herşeyi para ile satın almış adam SEVGİyide satın almış demkki.Ne dediği umurumda bile deel ali ağaoğlunun çokta penisimde.O etrafındaki yağdanlıklarla gercekçilikten uzak yaşantısına devam etsin.Bunlar iş yaparken başarılı olamasın hemen gariban laz,gariban kürt postuna bürünüverirler.Gerçek bu.
o kadar paran varken hele hele o dönemde trafik polisi=çay çorba parası olunca sorun olmuyor
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst