- Katılım
- 21 May 2010
- Mesajlar
- 2,954
- Konu Yazar
- #1
Enver AYSEVER'in aykırı sorular programını elimden geldiğince takip etmeye çalışıyorum ve son derece net ve cesurca buluyorum.
Yaklaşık 1 hafta önce Ali AĞAOĞLU katıldı programa ve youtube da bazı izleyiciler danışıklı dövüş olarak görmüş bu konuşmayı.
Sizin düşüncelerinizi de merak ettim Ağaoğlu'yla ilgili olarak. Yaptığı işler sizce doğru mu, yoksa biz motorcuların doğasını katlettiğini mi düşünüyorsunuz?
[YT]0AgGG1M-ngo[/YT]
Yaklaşık 1 hafta önce Ali AĞAOĞLU katıldı programa ve youtube da bazı izleyiciler danışıklı dövüş olarak görmüş bu konuşmayı.
Sizin düşüncelerinizi de merak ettim Ağaoğlu'yla ilgili olarak. Yaptığı işler sizce doğru mu, yoksa biz motorcuların doğasını katlettiğini mi düşünüyorsunuz?
[YT]0AgGG1M-ngo[/YT]