Algidanın 1 alana 1 bedava Kampanyası..

Katılım
12 Şub 2017
Mesajlar
4,123
Bilmiyorum benim gibi dondurma müptelası ve yaz kış tüketen birisi var mı(kar yağarken bile dondurma tüketirim)..A101de carfurda vs çoğu yerde mevcut bi kaç gündür dadandım şuna şu anda da zaten yiyorum.. 6 lira tanesi 3 liraya geliyor..Selection serisi indirimli keyif serisi indirimli hatırlayamadım bir kaç seri daha hediyeli ama en çok sevdiğim mini meyve şöleni..

ROR3NG.jpg
 
Katılım
17 Nis 2012
Mesajlar
3,160
dondurmadan fazla anlamamda algidayı sevmiyorum golf daha iyi gibi, bazen yiyince kötü hissettiriyor, en iyisi şu dondurma dükkanları var ismini bilmiyorumda (önünde pembe inek oluyor) onlarda kagıt helvanın içine 3-5 top dondurma ve özellikle tahinli süper
 
Katılım
12 Şub 2017
Mesajlar
4,123
dondurmadan fazla anlamamda algidayı sevmiyorum golf daha iyi gibi, bazen yiyince kötü hissettiriyor, en iyisi şu dondurma dükkanları var ismini bilmiyorumda (önünde pembe inek oluyor) onlarda kagıt helvanın içine 3-5 top dondurma ve özellikle tahinli süper

Dondurma dükkanı imiş pembe inekli dondurmacı diye arattım :D
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2015
Mesajlar
1,743
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
12 adet aldım karaorman özellikle çok güzel tavsiye ederim:cherry: bende hiç artık kapalı dondurma algida vs almıyorum ama anca işte 1 alana 1 bedava olunca yeniyor.zaten bu kampanyayı yapmalarındaki olay artık kimse yemiyor bu tarz dondurmaları yılların maxı bıle saçma sapan bir isimle satılıyor.algidanın son yılları zaten sadece magnum satış yapıyor.
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
çok basit, yazdan kalan stok fazlası ürünü satmaya çalışıyorlar.
 
Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
5,023
Motosikleti
Tiger1200, Tvs Apache
reis ben bilgisayar başında dondurma yediğim çok oluyor. 10 lirayı geçmeyecek şekilde kutu dondurmalardan alır kase kase yerim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:10 ----------

donanim haber de görmüştüm 3 buz dolabı dolduran vardı. kara ormanla mini meyve şölenini yazdım bir kenara


almaya giderken ben

https://www.youtube.com/watch?time_continue=472&v=ve_Gj1iUv_c#t=6m03s

hahaha :D 7:31 çocuk kırık koluyla koşuyor.
 
Katılım
12 Eki 2013
Mesajlar
2,350
Algida vs çoğu marka dondurma değil, bilakis köpük krema.
Dondurmayı pastane harici ağzıma sürmem. Bir ara Atatürk Orman çiftliği dondurması vardı. Onuda yok ettiler bulamıyorum artık.
 
Katılım
2 Tem 2012
Mesajlar
4,753
Motosikleti
Hero X Pulse 200
Algida vs çoğu marka dondurma değil, bilakis köpük krema.
Dondurmayı pastane harici ağzıma sürmem. Bir ara Atatürk Orman çiftliği dondurması vardı. Onuda yok ettiler bulamıyorum artık.

evet zaten paketin arkasında yazanlara bu şekilde, kanun olarak dondurma yazamıyorlar.

bende maraş dondurması satan abiler der tek geçerim. :)
 
Katılım
3 Eki 2016
Mesajlar
2,684
Meyve şöleni yazın güzel oluyor ama kışın kaymaklıdan başkası yalan. Meyveliler çok ekşi ve çok şekerli. Carte dor serisi dışındakiler kötü. Venexia Gelato da kayda değer. Promosyon yakalarsanız kaçırmayın derim. Migroslarda var.
 
Katılım
13 Eyl 2013
Mesajlar
3,093
Sens 2011 aylardan Haziran. Hayatımda ilk maaşımı almışım. 350 TL :)

Ulan ne yapıcam ben bu parayı? İstediğim bişey yok. Anca Kuşadası’nda barlarda arkadaşlarla bira salla. Bitmiyor para.

Bi izin günümde markete gittim. Meyve şöleni algida aldım. O zaman için 9 tl mi neydi. Çok emin değilim. 10 tane aldım.

Geçtim eve. Açtım counter strike 1.5. Harita dust_2. Oyun ciddi. Ölünce 2 dakika falan izliyorsun herifleri.

Ben fark etmeden sabahtan akşamüstüne kadar 7 paket dondurmayı bitiriyorum.

Karnıma ağrılar giriyor. Geberiyorum. Annemi arıyorum “teyzemlerden hemen gel geberiyom”
Ama öyle böyle değil. Bağırsaklarım iç organlarıma çarpıyor. Nefes alamamak bi anda almak. Üşümek. Halsizlik. Baş ağrısı. Ve hepsi bir anda hersey normalken oluyor.

Sonuç 4 gün evde yatmak. Kendine anca gelmek.

Anneden günlerce azar işitmek.

Dondurmaya tövbe etmek.

İş yeriyle kavga etmek “sizin üç yüz elli telenize mi kaldım, hastayim diyom gelemem valla iyilesince müsait olursam gelcem” demek.

Ve tabi kovulmak.

1 ay sonra kücümsedigim 350 tlnin değerini hatırlamak. İyi hatırlamak.

....

Yıllar sonra algidanın araba çekilişi fırsatıyla dondurmaya geri dönmek.

Araba kazanamamak... :)
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
5,023
Motosikleti
Tiger1200, Tvs Apache
Sens 2011 aylardan Haziran. Hayatımda ilk maaşımı almışım. 350 TL :)

Ulan ne yapıcam ben bu parayı? İstediğim bişey yok. Anca Kuşadası’nda barlarda arkadaşlarla bira salla. Bitmiyor para.

Bi izin günümde markete gittim. Meyve şöleni algida aldım. O zaman için 9 tl mi neydi. Çok emin değilim. 10 tane aldım.

Geçtim eve. Açtım counter strike 1.5. Harita dust_2. Oyun ciddi. Ölünce 2 dakika falan izliyorsun herifleri.

Ben fark etmeden sabahtan akşamüstüne kadar 7 paket dondurmayı bitiriyorum.

Karnıma ağrılar giriyor. Geberiyorum. Annemi arıyorum “teyzemlerden hemen gel geberiyom”
Ama öyle böyle değil. Bağırsaklarım iç organlarıma çarpıyor. Nefes alamamak bi anda almak. Üşümek. Halsizlik. Baş ağrısı. Ve hepsi bir anda hersey normalken oluyor.

Sonuç 4 gün evde yatmak. Kendine anca gelmek.

Anneden günlerce azar işitmek.

Dondurmaya tövbe etmek.

İş yeriyle kavga etmek “sizin üç yüz elli telenize mi kaldım, hastayim diyom gelemem valla iyilesince müsait olursam gelcem” demek.

Ve tabi kovulmak.

1 ay sonra kücümsedigim 350 tlnin değerini hatırlamak. İyi hatırlamak.

....

Yıllar sonra algidanın araba çekilişi fırsatıyla dondurmaya geri dönmek.

Araba kazanamamak... :)

üniversite zamanlarındaydım ve pansiyonda kalıyordum. laptobuma "schindler list" filmini indirmiştim ve sonunda boş zaman buldum ve izlemeye karar verdim. 2,5 tl büyük paket keçaplı ruffles aldım 2 paket ve film bitene kadar cips dayansın diye azar azar yiyorum.

cipsler bitti ama filmin daha yarısına gelmişim, geçen süreye baktım ve 2 saate yakın geçmiş habuki filmler genelde 2 saat sürmez. "schinler list" filmi ise 3 saat küsür süren bir filmmiş ve bileydim hiç açmazdım.

o günden sonra uzun bir süre yani aylarca cips yemedim ve öyle uzun film izlemedim.

...............

bir akşam pc başında 6 su bardağı çay içtiğimde olmuştu ve yine uzun bir süre çay içmedim.

........

şimdi çayda içebiliyorum cips te yiyebiliyorum. yani abartmamak lazım hiç bir şeyi.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst