alacam dedım ve aldım

Katılım
24 Haz 2005
Mesajlar
2,329
arkadaslar içim içime sıgmıyor mondial 150 rs aldım.... motor ucuyo yaaaa...super daha ilk kullandım...cok sevınclıyım bıtek calınır dıye korkuom...bakın noldu ama ben gıdıyorum motorun plaka yok ehlıyet yok yanımda hemen trafık polısı ınannın ılk kullanmam olmasına ramen korkumdan 80 bastım hemde o karısık trafıkte....sımdı bazılarımız dıyordıkı motorun ustunde gıdınce kendını tutamazsın basarsın gaza ben buna ınanmazdım ama onum bosaldımı bır basıyorum gaza goreceksınız.....super bırsey motoru bılen bılır... ama kasksız asla bınmem... arkadaslar 10 ytl ye deponun yarısı doldu valla ben 4/1 dolar dıye tahmın ettmıstım....bıde sımdı 60 la fılan gıderken gazı bırakınca motor yavaslıo sankı yavas yavas fren yapar gıbı.....arkadaslar onu bırakında bakın neye cok guldum kullanım kıtapcıgında aynen boyle yazıyor ilk 500 km de 30 1000 e kadar ise 60 ı gecemeın lan motorla 30 yapılırmı hıc dalga mı gecıolar ayrıca ehlıyete nezaman gırebılırım dogum tarıhım 17 agusts 1989 agustosda 17 e gırecem sımdı gırsem agustostamı verrırler yoksa alabılırmıyım...:cat:

*************************************************
»»»»»» Bu Mesaj Moderator tarafindan düzenlenmiştir.»»»»»»
Foruma yazilacak konular ilgili bölümlere yazilmalidir. Yanlış bölüme açılan başliklar yöneticilerce ilgili bölüme taşınır... Tekrarı halinde SİLİNİR! Bu nedenle itiraz türü yazilarin da silinmesi, veya cevaplandirilmasi sorumlunun yetkisindedir.

icon2.gif
Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.

icon2.gif
Foruma üye olan herkes Forum Kurallarını kabul etmiş sayılır.

icon2.gif
Şikâyetler için...
[email protected]
************** Site Yöneticisi: EgeKnn **************
 
Katılım
17 Mar 2004
Mesajlar
335
Sana çok komik gelen o olaya biz rodaj diyoruzki motorun ömrü açısından çok önemlidir. 30 veya 60km/h değil 4000-6000d/dak yı geçme yazması lazım. Forumda ara rodajla ilgili önemli bilgiler var:cat:

Buarada motorun hayırlı olsun :)
 
Katılım
24 Haz 2005
Mesajlar
2,329
saol aliberkay da kullnaım kılavuzunda 30 yazıyor..... 4000 dakka neykı
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
öncelikle hayırlı olsun. motor hızlı gidebilir ama sen yine de dikkat et. motor yeni olunca kitlenebilir. bi arkadaşın oldu oradan biliyorum. ağustosta A2 alabilirsin. 17 yaşında alınıyor çünkü. motora alışıncaya kadar bence sabret. senin iyiliğin için. kazasız sürüşler :cat:
 
Katılım
16 Ocak 2006
Mesajlar
313
Öncelikle hayırlı olsun.Kazasız yol yapman dileğiyle.Rodaj olayına dikkat etmeni öneririm.motor ömrü açısından senin için hayırlı olur.Bildiğim kadarıyla 17'ni doldurunca başvurabiliyorsun.Yolun açık olsun!
 
Katılım
30 Kas 2005
Mesajlar
328
Dostum MOTORSİKLETİN Hayırlı olsun güle güle kullan.. :rendeer:
 
Katılım
24 Haz 2005
Mesajlar
2,329
saolun da ylmmz o kılıtlenmeyı bıraz daha acarmıısn neresı kıtlenmıs
 
Katılım
30 Tem 2005
Mesajlar
359
herşey iyide yanlız,kitapçıktaki yazılanları rodaj süresince uygula yoksa 5000 km'de motoru çöpe atarsın
 
Katılım
17 Mar 2004
Mesajlar
335
4000devir/dakika yani motorun dönme hızı diyebiliriz. Motorunda devir saati varmı bilmiyorum ama rodaj devirle ilgilidir.
Yinede sen hızlanırken tam gaz vermesen iyi olur :)

Bir süre eziyet cekeceksin ama deyecek:wiinkk:
 
Katılım
24 Haz 2005
Mesajlar
2,329
motorda devır saatı var yanı 4000 devırı gecmeyeyımıııııı
:salut:
 
Katılım
8 Ocak 2006
Mesajlar
39
arkadaşlar motor fiyatlarının bu kadar düşmesi ne kadar kötü oldu.millet ehliyet almadan motor alıyor.çok enteresan.düşünsenize arabalarda böle bişi olduğunu felaket olurdu heralde.sorun motor alanlarda değil bunu denetlemeynelerde.neyse ....

okan hayırlı uğurlu olsun.inşallah kazasız belasız bir ömür boyu...
 
Katılım
3 Haz 2005
Mesajlar
803
Dostum hayırlı olsun sonunda almışsın ........ Rodajda çok dikkatli ol..bilirim o ilk hevesi :p
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
tam olarak nasıl anlatıyım bilmem motor kiltlenmesini bilemem ama. arabalarda sente atlaması diye bilinir mesela. bizim arabada motoru indirdimde ordan bilyorum.:) arabada 3000 ytl masraf çıktı. hatta sitede bi arkadaşın mondial 150zat da olmuştu sanırım
 
Katılım
27 Mar 2005
Mesajlar
630
hayırlı olsun..<Motor gazı kesince yavaşlıyor,fren yapıyor gibi> dediğine göre motorda oldukça acemisin diye tahmin ediyorum.Lütfen dikkatli ol.Aldığın motor daha yüksek süratlere de çıkabilir ama sen yine de ort.60 km/h hızı geçme.Arkadaşların da söylediği gibi rodaj olayı vardır.Hem motorun alışmalı hem de sen motora...kazasız belasız kullanman dileğiyle,...
 
Katılım
24 Haz 2005
Mesajlar
2,329
arkadaslar ben 17 yasındayım lise 2 deyım ama boyum uzun bıraz zayıfım ama olsun....motor kullanacak gucum var yanı....bakın ınanın sız cok dogru soyluyorsuzunuz bu yasta olmaz;; ama motor bır hastalık ben 2 senedır yalvarıyordum bugune nasıpmıs ve aldım... motor cok guzel su anda 9 km deyım ilk 250 de pek zorlamak ıstemıyorum sızce kac kılo tasır bu motor 2 kısı bınebılırmııı...ayrıca bızım tandıgımıza sorduk motor ehlıyet sınavına gırebılır 1 ay sonra verrırız dedı....bu ıste bır ıs var ama hayırlısı....
 
Katılım
10 Ocak 2006
Mesajlar
272
sevgili okan, yeni kotorun hayırlı olsun demek düşer bize artık. (mondial alma uyarıma rağmen) motoruna bir artçı almadan önce sen ve motorun birbirinize alışın önce. tercrübe edindiğinde artçı alabilirsin yoksa hem kendi hayatını hem de artçının hayatını tehlikeye sokarsın. :cat:
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
okan4037 geçmiş olsun , bende 17 Ağustos 1988 doğumluyum A2 Ehliyeti sınavlardan hiç kalmadan 5 Aralık 2005 te aldım. Önce yaş dolacak sonra sınav !
Yani ehliyet almana 10-11 ay var. Bu işte torpil falan geçmez ! :cat:
 
Katılım
20 Haz 2005
Mesajlar
989
Hayırlı olsun motorun. Alacam dedin aldın demek şimdi birde alacam deyip ehliyeti alırsan eğer çok rahat olacaksındır..
 
Katılım
11 Ara 2005
Mesajlar
1,104
Dostum hayırlı olsun.ama dikkat et yeni motorla öyle basılmaz.Yağ seviyesi iyi durumda olmayabilir.Yeni motor sigortayı yakabilir.Çat diye kalırsın yolda.Ayak pedalıyla çalıştırırsın bu sefer farları yakınca tüm yük alternatöre biner.Yapma böyle şeyler.Git bi servise vidalarını sıktır önce yağına bak.O kadar basarsan bujileri de zedelersin.Motorun çok yakmaya başlar.Hele sabret biraz.1000 e kadar takıl ağır ağır.Senin iyiliğin için söylüyorum.Motor senin hayat da senin ama.Tekerleklerin seni hayata bağlarsa d,kkatli olmak lazım.tüm yeni motorcu arkadaşlarımıza iyi örnek olmalıyız dimi...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst