Akvaryumla takas cbf 150 aranıyor

Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Üstünü verirse neden etmiyim?........

Sen hyon la etmezmisin?:bounce:

Bizde akvaryum faslı kapanalı seneler oluyor. Bir zamanlar evde 30'un üzerinde kanarya, bir o kadar muhabbet kuşu, 3 adet akvaryum vardı.. Şu an sadece kendimizi besliyoruz, bir de kedimizi yetiyor bu kadarı :) Ben senin alışverişe mani olmayayım en iyisi :p
 
Katılım
3 Ocak 2008
Mesajlar
882
Frontosa kolonisi dahil mi buna =) akvaryum güzelmiş ben de satıyorum kendi akvaryumumu 140x55x65 tropheus kolonimle beraber =) ama hiç motor takası gelmemişti aklıma
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
7 Mar 2009
Mesajlar
195
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bizde akvaryum faslı kapanalı seneler oluyor. Bir zamanlar evde 30'un üzerinde kanarya, bir o kadar muhabbet kuşu, 3 adet akvaryum vardı.. Şu an sadece kendimizi besliyoruz, bir de kedimizi yetiyor bu kadarı :) Ben senin alışverişe mani olmayayım en iyisi :p

Bendede Şuan 4 Kaplumbağa 1 Papağan 1 Tanede Civciv Var :cherry:
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
Kaç basıyor akvaryum bende cc yükseltmeyi düşünüyordum iyi oldu üstüne geldi :p :) Şaka bir yana böyle bir takasıda ilk defa görüyorum :)
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Bende misafir maviş var,fakat becayiş'e girmem:cherry:. Fekat kaçan karındaşım "ŞEKER" beni çok üzmüştü,eşşşşşooollluuueeeşşşşşeeeeeekkk...:salut:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst