Moderatör
- Katılım
- 20 Haz 2006
- Mesajlar
- 7,511
Üstünü verirse neden etmiyim?........
Sen hyon la etmezmisin?:bounce:
Bizde akvaryum faslı kapanalı seneler oluyor. Bir zamanlar evde 30'un üzerinde kanarya, bir o kadar muhabbet kuşu, 3 adet akvaryum vardı.. Şu an sadece kendimizi besliyoruz, bir de kedimizi yetiyor bu kadarı