- Katılım
- 21 Kas 2008
- Mesajlar
- 3,845
- Konu Yazar
- #1
Az önce cahil cesaretiyle giriştiğim bi olayın sonucunu merak ediyorum
3 ay önce akü almıştım (ki tamirciyede gitmiştim o gün) , aldığım güne kadar her havada tek marşta çalışan motorum o günden sonra çalışmamaya başladı (hatta motor sıcakken bile). Büyük ihtimal tamirci bozdu ama yinede aküdende olabilir diye düşünüyodum çünkü içindeki su max çizgisinin üzerindeydi, ölçtüğümde ise 12v gösteriyodu
Az önce şırıngayla çekip iki çizginin arasına getirdim suyu, şimdi ölçtüm 13v olmuş
Bu volt ve harici başka bi sorun yaratırmı motora taktığımda.
Teşekkürler
3 ay önce akü almıştım (ki tamirciyede gitmiştim o gün) , aldığım güne kadar her havada tek marşta çalışan motorum o günden sonra çalışmamaya başladı (hatta motor sıcakken bile). Büyük ihtimal tamirci bozdu ama yinede aküdende olabilir diye düşünüyodum çünkü içindeki su max çizgisinin üzerindeydi, ölçtüğümde ise 12v gösteriyodu
Az önce şırıngayla çekip iki çizginin arasına getirdim suyu, şimdi ölçtüm 13v olmuş
Bu volt ve harici başka bi sorun yaratırmı motora taktığımda.
Teşekkürler