- Katılım
- 27 Tem 2006
- Mesajlar
- 6,290
arkadaşım bu degerlere göre sorun KONJEKTÖR'ünde görünüyor,
yeni bir konjektör al ve akünüde Şarj ettir,
sonrasında tekrar ölçüm yap ve sonuclar,
boşta rolantide en düşük,
12..8.. olmalı,
gaz verdıkce bu deger artmalı ve farlarım yanık şekılde ıken uzun yaktıgında bu deger 13. volt'un altına ınmemelıdır,
uzun lafın kısası,
motorun hiçbir şekilde 12,8,,,13 volt'un altına ınmemelıdır...
aldıgın KONJEKTÖR'ün kablolarını kontrol et,
sanıyorum senın konjektorum kabloları SARI,KIRMIZI,YEŞİL,SİYAH,PEMBE olmalıydı,
ayrı kabloların içinde PEMBE DEGİLDE BEYAZ OLAN'ı var,
bu 1 renk dahi farklı olsa degerlerde degişim olabılıyor ve sorun yapabılıyor,
elektronık parcanın degişimi ve iadesi olmaz,
alırken kendı parcanı kontrol et oyle al...
yeni bir konjektör al ve akünüde Şarj ettir,
sonrasında tekrar ölçüm yap ve sonuclar,
boşta rolantide en düşük,
12..8.. olmalı,
gaz verdıkce bu deger artmalı ve farlarım yanık şekılde ıken uzun yaktıgında bu deger 13. volt'un altına ınmemelıdır,
uzun lafın kısası,
motorun hiçbir şekilde 12,8,,,13 volt'un altına ınmemelıdır...
aldıgın KONJEKTÖR'ün kablolarını kontrol et,
sanıyorum senın konjektorum kabloları SARI,KIRMIZI,YEŞİL,SİYAH,PEMBE olmalıydı,
ayrı kabloların içinde PEMBE DEGİLDE BEYAZ OLAN'ı var,
bu 1 renk dahi farklı olsa degerlerde degişim olabılıyor ve sorun yapabılıyor,
elektronık parcanın degişimi ve iadesi olmaz,
alırken kendı parcanı kontrol et oyle al...
Son düzenleme: