Akıllı Cep Telefonu,Ama Hagisi?

Katılım
11 May 2011
Mesajlar
272
genelde konuşma, video ve fotograf amaçlı kullanacağım.ancak herşeyin eksiksiz olmasını isterim.Yani mükemmeliyetçi bir yapım var.

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:59 ----------



At birader be sende virüs at:mrgreen:
Zaten yolda benim takoz telefonu kullanacağım :)
Androit olanı bakü de hatunlara hava atmak için:queen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:03 ----------


ülen tigerim triger kayışım,şurda ömrümüzün son baharına geldik.Bırakta dünya gözüyle bir şeyler görelim yahu:p

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:05 ----------


Haklısın Orhan cığımda,kefenin cebi yok anasını satim.:flower:


seçtiğiniz iki telefonda mükemmelliğe ulaşmış telefonlar(bunların yanında samsung galaxy note'de var).içinize hangisi siniyorsa gönül rahatlığı ile alabilirsiniz.
 
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
seçtiğiniz iki telefonda mükemmelliğe ulaşmış telefonlar(bunların yanında samsung galaxy note'de var).içinize hangisi siniyorsa gönül rahatlığı ile alabilirsiniz.
Samsung ta karar kıldım.Galaxy note çok büyük ve kullanışlı olacağını sanmıyorum.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
3,237
abi s2 demişsin...
en ideal çözüm o olur..
s2 den bazı konular hariç gayet memnunum..
ondan başkasını kullanamam...
istersen biraz bekle s3 haberleri dolaşıyor, s3 geldiği anda almayı planlıyorum, beraber alırız olmadı:)
 

rq7

Katılım
25 Tem 2010
Mesajlar
225
galaxy sII ve iphone 4s'in yanında esamesi okunmaz ama limitinizi 1000TL ye çekecek olursanız Motorola Atrix i öneririm tam bir f/p ürünüdür.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst