- Katılım
- 11 May 2011
- Mesajlar
- 272
genelde konuşma, video ve fotograf amaçlı kullanacağım.ancak herşeyin eksiksiz olmasını isterim.Yani mükemmeliyetçi bir yapım var.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:59 ----------
At birader be sende virüs at:mrgreen:
Zaten yolda benim takoz telefonu kullanacağım
Androit olanı bakü de hatunlara hava atmak için:queen:
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:03 ----------
ülen tigerim triger kayışım,şurda ömrümüzün son baharına geldik.Bırakta dünya gözüyle bir şeyler görelim yahu
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:05 ----------
Haklısın Orhan cığımda,kefenin cebi yok anasını satim.:flower:
seçtiğiniz iki telefonda mükemmelliğe ulaşmış telefonlar(bunların yanında samsung galaxy note'de var).içinize hangisi siniyorsa gönül rahatlığı ile alabilirsiniz.