- Katılım
- 10 Mar 2007
- Mesajlar
- 516
Gezi yazınız ve resimlerinizi çok beğendim. Bu sitede teknik konulardan çok motosikletin doğasını ve amacını bize hatırlatan böyle anlatımlara doyum olmuyor.
Bu sıcak (39 derece) İzmir gününde büroda çalışırken, ben de Pazar günü gideceğim Kaş'ı düşünmeye başladım. Tabi sizin yaptığınız gibi motosikletle o yolları katetmek ayrı bir güzeldir. Umarım gelecekte biz de bunu başarabiliriz. Ne diyim umarım "bir gün hülyalar hakikatimiz" olur.
Not: Liseli arkadaşa dizüstü bilgisayarı göndermeniz gerçekten çok hoş bir davranış.
Bu sıcak (39 derece) İzmir gününde büroda çalışırken, ben de Pazar günü gideceğim Kaş'ı düşünmeye başladım. Tabi sizin yaptığınız gibi motosikletle o yolları katetmek ayrı bir güzeldir. Umarım gelecekte biz de bunu başarabiliriz. Ne diyim umarım "bir gün hülyalar hakikatimiz" olur.
Not: Liseli arkadaşa dizüstü bilgisayarı göndermeniz gerçekten çok hoş bir davranış.