Lise 1 e geçmiş yazısının fotoğrafındaki motoru görünce yıllar önceye benim Lise 1 e gittiğim zamana dönüverdim.
Aynı öyle dökük bir motor kullanıyordum.

2 çalışır, 3 çalışmazdı.
Sabah şanslı günümdeysem okula motorla gider, çoğunluğu oluşturan şanssız günlerimden biriyse, otobüs durağının yolunu tutardım.
Hesapladım da,
25 sene olmuş.
Püfff.
Zaman ne çabuk geçiyor yahu?

ale:
Gezi yazılarını seviyorum.
Her okuyanda farklı duygular uyandırıyor.
Ben de de nostalji ile karışık bir memleket hasreti uyandırdı.
Ama en önemlisi yalnız olmanın dayanılmaz hafifliğini hayal ettirdi.

Eline sağlık...
Ama eminim anlatacak daha çok ve güzel hikayelerin vardır.
Fotoğraflarla birlikte tabiii.:cat: