Akdeniz ve Toroslar gezim..

Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
cok guzel bir gezi olmus. 2 sene o bolgede motorumla gezdim. Motor icin cok ideal yollari var gercekten. Paylasim icin saol anilarim canlandi
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
motoruna,yüreğine,emeğine,tekerine sağlık hocam muhteşem manzaralar paylaşım için teşekkürler gitmiş gibi olduk valla
 
Katılım
11 Mar 2008
Mesajlar
168
gerçekten güzel bir gezi. fotolar orjinal karelerden çekilmiş. ve osmana notebook unu verdiğin için seni canı gönülden tebrik ediyoruz abicim. çok doğru bi iş yapmışsın.
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
İnsan bi haber verir. Çok üzüldüm sizinle tanışamadığıma hocam. Neyse bir daha ki sefere inşallah. :)
 
Katılım
7 Ocak 2006
Mesajlar
249
çok güzel bir gezi olmuş.uzun geziler insana haz veriyor okurken bile sanki ben gezmiş gibi oldum tesekkürler:cat:
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
Gerçekten çok güzel bir gezi olmuş.Fotoğrafları gördükçe çok imrendim hoşuma gitti ama bu gezinizde şüphesiz ki en güzel olay Osman'ı sevindirmenizdir:cat:
 
Katılım
16 Eyl 2004
Mesajlar
109
hocam tebrik ediyorum tek kelime ile mukemmel bir gezi olmus... bu guzellikleri bizimde gormemizi sagladigin icin tesekkurler...
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
285
Güzel bir gezi evet umarım kazasız belasız nice kilometreler bitirir nice yerler gezersiniz:cat:
 
Katılım
16 Haz 2008
Mesajlar
14
Güzel gezi güzel resimler...
mersin otelin karşısındaki tiyatroda bir motorcu kardeş vardı ama sen bilmiyordun... birdaha ki sefere...
arkadaşlar bu siteye yeni üye oldum ama gezip gördüğümüz yerlerdeki motorcu arkadaşlara bir şekilde ulaşıp öyle yola çıkmak gerek...
bilseydik seni öyle üç beş resimle göndermezdik.... :)
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
619
Harika bi gezi olmuş.Fotoğraflar için sağolun.
Osman'ı sevindirdiğiniz içinde daha bi takdir ettim sizi.Herkes yapmaz bunu:rendeer:
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
Güzel gezi tebrik ederim sizi.Çocuğa yaptığınız yardımıda unutmamak lazım tabi :cat::rendeer: 2100km yi biraz hızlı gezmişsiniz umarım başka zaman daha geniş bir vaktiniz olur gezmek için.Ayrıca aracınızın yakıt tüketimi gayet güzel kmde 160kuruş gibi bir rakam yakmışsınız.Gerçekten tasaruflu bir gezi olmuş :)
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
BErkant abi,sen burnumuzun dibine kadar gel bi çayımızı içmeden bi acılı adanamızı yemeden dön geri git,küstüm oynamıyorum işte::miiz::

Harika bi gezi olmuş,imrenerek okudum,duyarlı davranışlarınla her zaman biz yeni yetmelere ( gençler desem ,ben yaşlımıyım diyebilirdin :p ) örnek oldun,teşekkür ederim :)
 
Katılım
2 Eki 2007
Mesajlar
360
Yazını buyuk mutluluk ıle okudum Abi Laptop davranısınıda cok taktır ettım :cat:

Keske bende Boyle bır yolculuga cıksam ama tek basıma sıkılırım
Fotolar ıcın saol Abi
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Suzuki'ye sağlık :)

Emeğine, tekerine sağlık. Güzel bir gezi olmuş. Gezilerinizin devamını dilerim.
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Lise 1 e geçmiş yazısının fotoğrafındaki motoru görünce yıllar önceye benim Lise 1 e gittiğim zamana dönüverdim.
Aynı öyle dökük bir motor kullanıyordum.:)
2 çalışır, 3 çalışmazdı.
Sabah şanslı günümdeysem okula motorla gider, çoğunluğu oluşturan şanssız günlerimden biriyse, otobüs durağının yolunu tutardım.

Hesapladım da,
25 sene olmuş.

Püfff.
Zaman ne çabuk geçiyor yahu?:pale:

Gezi yazılarını seviyorum.
Her okuyanda farklı duygular uyandırıyor.
Ben de de nostalji ile karışık bir memleket hasreti uyandırdı.
Ama en önemlisi yalnız olmanın dayanılmaz hafifliğini hayal ettirdi.:)
Eline sağlık...
Ama eminim anlatacak daha çok ve güzel hikayelerin vardır.
Fotoğraflarla birlikte tabiii.:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst