- Katılım
- 31 May 2007
- Mesajlar
- 3,081
- Konu Yazar
- #1
Sürüş Ekibiminin zamanları uymadığı için bu geziye tek motor gitmek zorunda kaldım. 2 kişi gt250 Comet ile 2020 km yol gidildi çok şükür bir sorunla karşılaşmadık tek sorun sürekli karşıdan esen rüzgardı
r:
Buda ben
Her gezide unutuğu mu bu gezide unutmadım
Yoldan kareler
burda artcıma cok teşekürler cok fazla foto cekti hepsini koyamıyorum olanla idare edin artık 
Kütahya Afyon arası cok kötüydü giderkende gelirkende Tam o arada yagmura yakalandık rüzgar sürekli karşıdan esti
ale:
Sabah 07:00 de cıktık yola 750 km yi gece 8:00 gibi tam zamanı hatılamıyorum Konyaaltındaydık kalıcak yerimiz vardı iki gün orda misafir olduk baya mola verdik Berceste de kahfaltı ettik ilkkez ettim çok begenmedim acıkcası fiyat performans olarak iyi gelmedi
Biraz Antalya'dan foto
Minare egri değil yamuk cekmişim
Gizli bahcenin terasindan bir görüntü.
Tahtalıdan bir kac kare teleferik kişi başı 55 TL pahalı bence ama oraya kadar gidilik bunu yapmamak olmazdı :farao:
Buda cafesi 2,5 saat kadar oturduk orda soguk ama güneşin yakmasına engel degil
ben yanımda termosta cay cerez götürdüm tadını cıkardım
Bu da ben masallah diyin
Ordan Phaselis' e gittik eski liman super koyu var imkan olsa konaklamak isterdim ama konaklamak yasak müze kartı ile giriliyor 7 e kadar acık sansımızı sonuna kadar kullandık
Burasıda Koyu gezip terledikten sonra kendimizi denize attık
Oradan konaklıycağımız Çıralıya gectik yol üzeri sucuk aldık Ramazan Ramazan söylenmez ama yanar taşta gece 10 dan sonra hazır ateste yemek yedik gece 1 e kadar orda kaldık
Yol üzeri gözlemeciler
Su almak icin durmuştuk heryerden cok güzel kaynak suları var su icin hic para vermedik.
Yanar taşa giderken
Olypos, Burayada müze kartı ile giriliyor genclerin tercih ettiği yer en kalabalık sahil burda var.
Kumluca, Rhodiapolis kuş ucmaz kervan gecmez yolu olmayan bir yer ama inat ettik gittik
motoru yarı yolda bıraktık yürüyerek devam ettik taş toprak yolları çok kötü tek kişi olsa belki cıkılır ama iki kişi o kadar yükle zorlamak istemedim.
Biz 17:10 da kapısında olduk ama 17 de sonmuş bizde kacak göcek girdik
kacak dediğim altaki bariyerin altından gectik
Aşağısı Kumluca görülenlerde sera
Demre yolları Demre - Kekova - Noel Baba-Myra
ORda bize ev sahipliği yapan gt250 sahibi kardeşim Murat Motoru tamirde oldugundan amcasının pcx ile bize eşlik etti.
Artık dönüş yolu dönüşü iki aşamalı yapmaya karar verdik Antalya yaylalarında kalalım ordan da eve dönelim dedim o yüzden Elmalı üzerinde gidip konaklayıp ertesi gün yola cıkmaya karar verdik
Daha demreden cıkmadan bu koyu görünce dayanamadık son kez denize girelim dedik
http://sphotos-b.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn2/976287_541070535950436_620660944_o.jpg
Fırından yolluk ekmek aldık ne olur ne olmaz
Ara mola sonraki durak avlan gölü olcak orda cadır kurcaz
Artık dönüş yolu yol üzeri cok foto cekmedik aşırı rüzgar vardı zaten sabah 7 de yola cıkıp 12 de evdeydik molaların dibini vurduk ha yol üzeri insuyu magrasınada ugradık o sıcakte serin serin iyi geldi.
Bu da artık evde son KM
Buda ben
Her gezide unutuğu mu bu gezide unutmadım
Yoldan kareler
Kütahya Afyon arası cok kötüydü giderkende gelirkende Tam o arada yagmura yakalandık rüzgar sürekli karşıdan esti
Sabah 07:00 de cıktık yola 750 km yi gece 8:00 gibi tam zamanı hatılamıyorum Konyaaltındaydık kalıcak yerimiz vardı iki gün orda misafir olduk baya mola verdik Berceste de kahfaltı ettik ilkkez ettim çok begenmedim acıkcası fiyat performans olarak iyi gelmedi
Biraz Antalya'dan foto
Minare egri değil yamuk cekmişim
Gizli bahcenin terasindan bir görüntü.
Tahtalıdan bir kac kare teleferik kişi başı 55 TL pahalı bence ama oraya kadar gidilik bunu yapmamak olmazdı :farao:
Buda cafesi 2,5 saat kadar oturduk orda soguk ama güneşin yakmasına engel degil
Bu da ben masallah diyin
Ordan Phaselis' e gittik eski liman super koyu var imkan olsa konaklamak isterdim ama konaklamak yasak müze kartı ile giriliyor 7 e kadar acık sansımızı sonuna kadar kullandık
Burasıda Koyu gezip terledikten sonra kendimizi denize attık
Oradan konaklıycağımız Çıralıya gectik yol üzeri sucuk aldık Ramazan Ramazan söylenmez ama yanar taşta gece 10 dan sonra hazır ateste yemek yedik gece 1 e kadar orda kaldık
Yol üzeri gözlemeciler
Su almak icin durmuştuk heryerden cok güzel kaynak suları var su icin hic para vermedik.
Yanar taşa giderken
Olypos, Burayada müze kartı ile giriliyor genclerin tercih ettiği yer en kalabalık sahil burda var.
Kumluca, Rhodiapolis kuş ucmaz kervan gecmez yolu olmayan bir yer ama inat ettik gittik
Biz 17:10 da kapısında olduk ama 17 de sonmuş bizde kacak göcek girdik
kacak dediğim altaki bariyerin altından gectik
Aşağısı Kumluca görülenlerde sera
Demre yolları Demre - Kekova - Noel Baba-Myra
ORda bize ev sahipliği yapan gt250 sahibi kardeşim Murat Motoru tamirde oldugundan amcasının pcx ile bize eşlik etti.
Artık dönüş yolu dönüşü iki aşamalı yapmaya karar verdik Antalya yaylalarında kalalım ordan da eve dönelim dedim o yüzden Elmalı üzerinde gidip konaklayıp ertesi gün yola cıkmaya karar verdik
Daha demreden cıkmadan bu koyu görünce dayanamadık son kez denize girelim dedik
http://sphotos-b.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn2/976287_541070535950436_620660944_o.jpg
Fırından yolluk ekmek aldık ne olur ne olmaz
Ara mola sonraki durak avlan gölü olcak orda cadır kurcaz
Artık dönüş yolu yol üzeri cok foto cekmedik aşırı rüzgar vardı zaten sabah 7 de yola cıkıp 12 de evdeydik molaların dibini vurduk ha yol üzeri insuyu magrasınada ugradık o sıcakte serin serin iyi geldi.
Bu da artık evde son KM