Akdeniz Antalya-Çıralı-Demre 2000 km 06.07.2013-13.07.2013

Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Sürüş Ekibiminin zamanları uymadığı için bu geziye tek motor gitmek zorunda kaldım. 2 kişi gt250 Comet ile 2020 km yol gidildi çok şükür bir sorunla karşılaşmadık tek sorun sürekli karşıdan esen rüzgardı :pr:

1048805_537636892960467_992142596_o.jpg


Buda ben :)

241813_537636952960461_576894888_o.jpg


Her gezide unutuğu mu bu gezide unutmadım :D
1040248_537636959627127_305754234_o.jpg


Yoldan kareler ;) burda artcıma cok teşekürler cok fazla foto cekti hepsini koyamıyorum olanla idare edin artık ;)

1025743_537637796293710_240722171_o.jpg


1040320_537637936293696_1110911270_o.jpg


Kütahya Afyon arası cok kötüydü giderkende gelirkende Tam o arada yagmura yakalandık rüzgar sürekli karşıdan esti :pale:
1040808_537637839627039_1864490809_o.jpg


177499_537638022960354_1287036842_o.jpg


1053490_537638066293683_1161631761_o.jpg


Sabah 07:00 de cıktık yola 750 km yi gece 8:00 gibi tam zamanı hatılamıyorum Konyaaltındaydık kalıcak yerimiz vardı iki gün orda misafir olduk baya mola verdik Berceste de kahfaltı ettik ilkkez ettim çok begenmedim acıkcası fiyat performans olarak iyi gelmedi

Biraz Antalya'dan foto

1072244_541043985953091_1541212601_o.jpg


Minare egri değil yamuk cekmişim :)

977134_541043972619759_1956002217_o.jpg


1072496_541044055953084_1564596844_o.jpg


169545_541044129286410_1016871032_o.jpg


Gizli bahcenin terasindan bir görüntü.

882211_541044165953073_952828945_o.jpg


Tahtalıdan bir kac kare teleferik kişi başı 55 TL pahalı bence ama oraya kadar gidilik bunu yapmamak olmazdı :farao:

194883_541046009286222_1255995786_o.jpg


976281_541046049286218_1070845461_o.jpg


736720_541046089286214_1868433905_o.jpg


1072399_541046109286212_682193460_o.jpg


774365_541046159286207_2086331115_o.jpg


1008797_541046325952857_1320060406_o.jpg


1009646_541046299286193_1409486801_o.jpg


Buda cafesi 2,5 saat kadar oturduk orda soguk ama güneşin yakmasına engel degil ;) ben yanımda termosta cay cerez götürdüm tadını cıkardım:D

1065094_541046362619520_1902742712_o.jpg


1071616_541046402619516_1670660922_o.jpg


Bu da ben masallah diyin :p

470508_541046522619504_915955713_o.jpg


Ordan Phaselis' e gittik eski liman super koyu var imkan olsa konaklamak isterdim ama konaklamak yasak müze kartı ile giriliyor 7 e kadar acık sansımızı sonuna kadar kullandık

1008585_541049062619250_1058465438_o.jpg


1072457_541049169285906_587982012_o.jpg


1075406_541049315952558_1170735980_o.jpg


665925_541049402619216_1357457076_o.jpg


892742_541049439285879_1770550316_o.jpg


Burasıda Koyu gezip terledikten sonra kendimizi denize attık

1065202_541049442619212_82519506_o.jpg


919358_541049515952538_697255622_o.jpg


Oradan konaklıycağımız Çıralıya gectik yol üzeri sucuk aldık Ramazan Ramazan söylenmez ama yanar taşta gece 10 dan sonra hazır ateste yemek yedik gece 1 e kadar orda kaldık

1072069_541051115952378_1024460870_o.jpg


Yol üzeri gözlemeciler

202232_541051099285713_1435541863_o.jpg


Su almak icin durmuştuk heryerden cok güzel kaynak suları var su icin hic para vermedik.

882213_541051112619045_570823631_o.jpg


1008933_541051165952373_79497138_o.jpg


Yanar taşa giderken

1073071_541051239285699_908913305_o.jpg


169544_541051219285701_1597879490_o.jpg


1064173_541051279285695_1723395529_o.jpg


980299_541051315952358_1937235321_o.jpg


1072411_541051345952355_776077118_o.jpg


169535_541051385952351_1671437256_o.jpg


1074113_541051452619011_268818790_o.jpg


Olypos, Burayada müze kartı ile giriliyor genclerin tercih ettiği yer en kalabalık sahil burda var.

892763_541051512619005_1501774941_o.jpg


202639_541059669284856_1888917683_o.jpg


1064995_541059679284855_40298340_o.jpg


1014954_541059802618176_1538691585_o.jpg


1064463_541059795951510_1797364597_o.jpg


1008813_541059832618173_334687429_o.jpg


1072079_541059889284834_268191775_o.jpg


741169_541059929284830_1426752122_o.jpg


1009639_541059975951492_1931652604_o.jpg


1072474_541059979284825_201357758_o.jpg


267142_541060055951484_225895044_o.jpg


Kumluca, Rhodiapolis kuş ucmaz kervan gecmez yolu olmayan bir yer ama inat ettik gittik :D motoru yarı yolda bıraktık yürüyerek devam ettik taş toprak yolları çok kötü tek kişi olsa belki cıkılır ama iki kişi o kadar yükle zorlamak istemedim.

1072240_541061359284687_1522709326_o.jpg


286910_541061365951353_803353482_o.jpg


1073919_541061345951355_781543255_o.jpg


Biz 17:10 da kapısında olduk ama 17 de sonmuş bizde kacak göcek girdik :D
1074691_541061432618013_1320455944_o.jpg


kacak dediğim altaki bariyerin altından gectik :D
883443_541061419284681_611603780_o.jpg


194226_541061452618011_192586973_o.jpg


Aşağısı Kumluca görülenlerde sera :)
1026055_541061502618006_957668596_o.jpg


218299_541061519284671_122590443_o.jpg


1071226_541061579284665_573363805_o.jpg


1064958_541061619284661_399288006_o.jpg


976850_541061735951316_853066959_o.jpg


1074871_541061862617970_1425649328_o.jpg


412599_541061929284630_870088772_o.jpg


412581_541062042617952_1670576225_o.jpg


Demre yolları Demre - Kekova - Noel Baba-Myra

1073128_541069215950568_1675928214_o.jpg


975990_541069249283898_1392776982_o.jpg


1064743_541069239283899_216869760_o.jpg


ORda bize ev sahipliği yapan gt250 sahibi kardeşim Murat Motoru tamirde oldugundan amcasının pcx ile bize eşlik etti.

1072651_541069292617227_1563977690_o.jpg


921553_541069345950555_385323021_o.jpg


1025929_541069469283876_685421020_o.jpg


1073697_541069455950544_962608708_o.jpg


1064715_541069585950531_640554847_o.jpg


1065099_541069572617199_2137091151_o.jpg


1064107_541069609283862_2019327998_o.jpg


1074535_541069645950525_1987019685_o.jpg


980309_541069662617190_1569095516_o.jpg


981358_541069682617188_1074118170_o.jpg


1074725_541069725950517_1696557528_o.jpg


859720_541069752617181_766339643_o.jpg


1074622_541069812617175_37051889_o.jpg


1065148_541069882617168_1530819607_o.jpg


457304_541069912617165_473546821_o.jpg


1074213_541069975950492_883698333_o.jpg


1025355_541070042617152_1579591702_o.jpg


202370_541070062617150_70587437_o.jpg


1074439_541070182617138_679733831_o.jpg


1072202_541070199283803_2032826009_o.jpg


1073821_541070232617133_465479031_o.jpg


210638_541070322617124_951039525_o.jpg


703638_541070455950444_1360231810_o.jpg


Artık dönüş yolu dönüşü iki aşamalı yapmaya karar verdik Antalya yaylalarında kalalım ordan da eve dönelim dedim o yüzden Elmalı üzerinde gidip konaklayıp ertesi gün yola cıkmaya karar verdik

965683_541070482617108_195301162_o.jpg


Daha demreden cıkmadan bu koyu görünce dayanamadık son kez denize girelim dedik :D

http://sphotos-b.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn2/976287_541070535950436_620660944_o.jpg

Fırından yolluk ekmek aldık ne olur ne olmaz :D

1073834_541070419283781_2129166756_o.jpg


1026213_541079265949563_2047358677_o.jpg


1025923_541079309282892_252769179_o.jpg


Ara mola sonraki durak avlan gölü olcak orda cadır kurcaz

1064576_541079342616222_1642416287_o.jpg


412601_541079399282883_1105021430_o.jpg


1073817_541079422616214_847479035_o.jpg


1052813_541079445949545_1150146668_o.jpg


1025809_541079492616207_1843306046_o.jpg


1025812_541079539282869_1462666092_o.jpg


Artık dönüş yolu yol üzeri cok foto cekmedik aşırı rüzgar vardı zaten sabah 7 de yola cıkıp 12 de evdeydik molaların dibini vurduk ha yol üzeri insuyu magrasınada ugradık o sıcakte serin serin iyi geldi.

1074359_541079582616198_292148835_o.jpg


474713_541079632616193_424975798_o.jpg


1072325_541081449282678_455561091_o.jpg


921022_541081452616011_517194288_o.jpg


921532_541081582615998_601471738_o.jpg


1074796_541081689282654_1173625150_o.jpg


1073312_541081855949304_1627699236_o.jpg


1071639_541081949282628_506842374_o.jpg


Bu da artık evde son KM :D

976279_541082599282563_1777063984_o.jpg
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
sabit tekerine sağlık güzel gezmişsin :cat:
çadır deniz güneş insan daha ne isterki hayattan:)
 
Katılım
5 Şub 2013
Mesajlar
183
Çok güzel gezi, harika resimler, bu güzellikleri bizimle paylaştığın çok teşekkür ederim Sabit kardeşim.
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
vay sabit kardeş,ne iyi etmişsin.deniz,güneş,çadır,gezmek ve en önemlisi motosikletle gezmek.harika.paylaşım için teşekkürler.
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
kuş yuvaya döndü


tamam :)
 
Katılım
10 Tem 2012
Mesajlar
130
Çok güzel bir gezi olmuş harika resimler paylaşım için teşekkürler emeğinize sağlık...
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
1,572
geziye bak geziye,on numara bir gezi,işte böyle olmalı motor gezisi,çok beğendim çok! paylaşım için teşekkürler,saygılar dostum...
 
Katılım
2 Tem 2012
Mesajlar
4,753
Motosikleti
Hero X Pulse 200
güzel gezi olmuş motoruda dağ gibi yüklemişsiniz tam istediğim gibi bende yapıcam aynısını 3 hafta kaldı :)

bu arada teleferik pahalı bursada kişi başı 7.5 lira sanırım ama manzarası bursa teleferiğinden daha güzelmiş :)
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Daha iyileri sizlerin olsun dostlar, yollarda karşılaşılaşır birlikte süreriz bir gün ;)

---------- Mesajlar birleştirildi - 07:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:49 ----------

Ne gezmişsin bee Sabit :rendeer:

Senden geri kalmiyim dedim Andaç :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:51 ----------

kuş yuvaya döndü


tamam :)

Tilki kürkcü Yuvası olayı Mustafa sorma zorlu yollarda tesekuru eksik etmedim sana :D

Çok güzel bir gezi olmuş harika resimler paylaşım için teşekkürler emeğinize sağlık...

Eyvallah

geziye bak geziye,on numara bir gezi,işte böyle olmalı motor gezisi,çok beğendim çok! paylaşım için teşekkürler,saygılar dostum...

Rica ederim umarım daha guzellerini yaparsınız bizde izleriz ;)

güzel gezi olmuş motoruda dağ gibi yüklemişsiniz tam istediğim gibi bende yapıcam aynısını 3 hafta kaldı :)

bu arada teleferik pahalı bursada kişi başı 7.5 lira sanırım ama manzarası bursa teleferiğinden daha güzelmiş :)

Bursa da teleferik nerede gelip bir görmek lazım hazır bahane tanışırızda ;)
Süper gezi :cat: paylaşım için teşekkürler iyi geldi :rendeer:

Bende baktıkca daralıyorum şimdi yollarda olmak vardı ;)

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:02 ----------

Tatilde dilime dolanan sarkı gittiğim yerlere yakın görüntüler var :D bu yılın sarkısı bu oldu benim için :D

[yt]OTnHzR4T2Mc[/yt]
 
Katılım
15 Ağu 2012
Mesajlar
1,246
süper gezi olmuş,sabah sabah uykum açıldı vallaha...fotoğraflarda mükemmel olmuş,ellerinize sağlık
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst