Akdeniz Antalya-Çıralı-Demre 2000 km 06.07.2013-13.07.2013

kim

Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
562
on numara bir gezi olmuş tarihle içiçe,geçen sene yaptığım turun aynısı bende çok eğlenmiştim :)
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Valla herkesin gidip görmesi gereken yerler benim favorim Çıralı Oympos oldu Antalya şeridinin en güzel yerleri bence insan TR de olduğuna inanamıyor.
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
265
güzel gezi olmuş . ilk araba ile gezdim ailece gitmiştirk aynı güzergah , kaşa kadar gitmiştik .
aklımda kaldı bidahakine motorla gidecem diye . çıralı , kaputaş plajlarını beğendim . deniz okadar güzelki dibe dalmaktan ciğerlerim şisti . herkese tavsiye ederim.
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
güzel gezi olmuş . ilk araba ile gezdim ailece gitmiştirk aynı güzergah , kaşa kadar gitmiştik .
aklımda kaldı bidahakine motorla gidecem diye . çıralı , kaputaş plajlarını beğendim . deniz okadar güzelki dibe dalmaktan ciğerlerim şisti . herkese tavsiye ederim.

Dalmayı cok istesemde beceremedim valla :(
 
Katılım
14 Haz 2012
Mesajlar
20
GÜZEL GEZİ OLMUŞ SABIT BEY ÇANTAN GÜZEL DURUYOR NASIL TAVSİYE EDERMİSİN
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
GÜZEL GEZİ OLMUŞ SABIT BEY ÇANTAN GÜZEL DURUYOR NASIL TAVSİYE EDERMİSİN

Teşekürler, Cantadan kastın TOPCASE ise ben tavsiye etmiyorum kilit mekanizmasının bir tarafı kırıldı acılıp kapanırken tak tuk ses yapıyor ondeki gümüşümsü alan renk attı ama fark edersiniz benim kullanımın cok satandart bir kullanım degil ;)
 
Katılım
25 Tem 2013
Mesajlar
350
tüylerim diken diken oldu,

belki araçla iş icabı türkiye ege iç anadoluda 100binden fazla km yapmışımdır ama bu kadar resim ne çektim nede bu kadar yer gördüm, şimdi ufak scooter motorumla acaba ben bunları yapabilir miyim diye düşünüyorum :)

sevgiler..
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
tüylerim diken diken oldu,

belki araçla iş icabı türkiye ege iç anadoluda 100binden fazla km yapmışımdır ama bu kadar resim ne çektim nede bu kadar yer gördüm, şimdi ufak scooter motorumla acaba ben bunları yapabilir miyim diye düşünüyorum :)

sevgiler..

Zaman ve yorucu olcaktır ama olmaması icin bir sebep yok ;) Biraz cesaret yeter :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst