- Katılım
- 1 Ağu 2005
- Mesajlar
- 571
Çağırdık olum sizi kimse gelmedi takıl bana hayatını yaşa![]()
Hacı çocuk daha çok küçük biraz büyüsün valideye bırakıp çıkıcam böyle bir geziye.Sene muhtemelen beraber yaparız geziyi.
Çağırdık olum sizi kimse gelmedi takıl bana hayatını yaşa![]()
güzel gezi olmuş . ilk araba ile gezdim ailece gitmiştirk aynı güzergah , kaşa kadar gitmiştik .
aklımda kaldı bidahakine motorla gidecem diye . çıralı , kaputaş plajlarını beğendim . deniz okadar güzelki dibe dalmaktan ciğerlerim şisti . herkese tavsiye ederim.
GÜZEL GEZİ OLMUŞ SABIT BEY ÇANTAN GÜZEL DURUYOR NASIL TAVSİYE EDERMİSİN
tüylerim diken diken oldu,
belki araçla iş icabı türkiye ege iç anadoluda 100binden fazla km yapmışımdır ama bu kadar resim ne çektim nede bu kadar yer gördüm, şimdi ufak scooter motorumla acaba ben bunları yapabilir miyim diye düşünüyorum
sevgiler..