Akaryakıta büyük zam

Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
458
Sözde indirim diyip bindiriyorlar gene zam:

15 Temmuz 2009
Akaryakıta büyük zam

Hükümetin akaryakıt vergilerine yaptığı fahiş zammın ardından akaryakıt firmaları da yeni fiyatlarını açıkladı. Buna göre dün 2.92 liradan satılan kurşunsuz benzinin litre fiyatı bugün yüzde 7.87 artışla 3.15 liraya yükseldi. Motorin fiyatı da 2.35 liradan 2.53 liraya çıktı.

hurriyet.com.tr olarak saat 10.30'da 'Benzine büyük zam gelecek' başlığı ile duyurduğumuz haber 15 dakika sonra gerçek oldu. Benzine 23 kuruş, motorine de 18 kuruş zam yapıldı.

HÜKÜMET KAŞIKLA VERDİ KEPÇEYLE ALDI

Resmi Gazete'nin bugünkü sayısında yayınlanan kararnameye göre benzin, motorin ve fuel oilde maktu özel tüketim vergisi (ötv) tutarları artırıldı.

Buna göre maktu ötv tutarları 95 oktan benzinde 1,4500 tl ve 1,4915 tl'den 1,6500 tl ve 1,6915 tl'ye, 98 oktan benzinde 1,6135 tl'den 1,8135 tl'ye, motorinde ise 0,9354 tl'den 1,0845 tl'ye çıkarıldı.

Kararname kapsamında maktu ötv tutarları, taşıtlarda kullanılan doğalgazda 0,6330 tl'den 0,6964 tl'ye, propanda 0,9300 tl'den 1,0300 tl'ye, lpg'de 0,9980 tl'den 1,0980 tl'ye, oto biodizelde 0,7200 tl'den 0,8000 tl'ye yükseltildi.

Böylece tavan fiyat uygulaması ile tüketicilerin biraz olsun nefes almaını sağlayan hükümet vergi zamıyla birlikte fiyatları tekrar eski seviyesine yükseltmiş oldu...
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
Bu haber hiç iyi olmadı şimdi.. Dünde Ehliyet harçlarına zam yapılmıştı %50.. Devletin canı sıkıldı gine sağa sola saldırıyo..
 
Katılım
27 Ara 2007
Mesajlar
234
yuh yani ne diim
yurtdışında yaşadıgın dönemlerde bir ara zam gelmişti vergilere oda %1 idi koça ülke anında tepkisini gösterdi hükümet yaptıgı zam mı geri aldı bizde o kadar zam yapılıyor ki kimse tepkisini göstermiyor bile
hani paramız vardı ????? ne zam mı bu o zaman
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Tem 2008
Mesajlar
410
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hadi geçmiş olsun,Artık kendimize değil,birilerine çalışıoz...
 
Katılım
6 Ocak 2009
Mesajlar
6,890
iyide daha geçenlerde tavan fiyatı 2,78 olarak açıklanmıştı bu nasıl iş şimdi ya..allah allah..
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
önce indir sonra bindir alıştık artık diyecek bişiy yok ........
 
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
1,789
Hani artık kimse kafasına göre zam yapamıcaktı. yine kandırdılar, yine ayakta öptüler.
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
460
Allah bunları bildiği gibi yapsın desem heralde forumdan uzaklaştırma almam..
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
666
az bile

biz Türkiyeyiz
büyük düşünmemiz gerekir
benzin 5 lira olsun
bize büyük yakışır
 
Katılım
14 Ara 2008
Mesajlar
817
bu konuda türkiyede biri kendini feda edicek olduğu şehri ayağa kaldırıcak sonra diğeri sonra diğeri biz sustıkça bu böyle gidicek :pr:
 
Katılım
31 Tem 2006
Mesajlar
117
yeter artık daha nereye kadar gidecek bu anlamıyorum bırak arabayı motorada binemicez artık:pr:
 
Katılım
17 Ara 2008
Mesajlar
7,327
iyi iyi.. iyi oldu bu zam.. araçlarında karizması arttı öle ucuz yakıtla gidip napıcan bak en klas yakıtı kullanıyoruz (pahalı olan en iyisidir mantığı ile düşününce).. sizde bişi beğenmiyosunuz.. eee dünyada listebaşı olmak kolay değil..

vatan sağolsun...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst