Ah şu Konya'lı bisikletçiler

Katılım
2 Nis 2011
Mesajlar
336
5.11 deki olay aynen başıma geldi, düşmedim bende attım motoru üstümden
4.55 deki arkadaki eleman nasıl düştü onu anlamadım :)


5.46 daki direğin yanındaki kişi ucuz yırtmış da motorlu çok kötü düşmüş
farkettiyseniz her 2-3 olayda bir dolmuştu ve halk otobüsleri
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Tem 2010
Mesajlar
439
Ben bisiklet istanbulda gece gündüz bisiklet kullanıyorum diye midir nedir hayatımda bu kadar çok hatayı bir arada görmedim ya..

Hindistan'ın ineği sanıyor heralde kendini sağa sola bakmak yok sindire sindire geçiyor.. Önüne araba çıkar kaçmak yok fren yok neden ayağına güveniyor..

Konya'ya gidip ücretsiz eğitim verilmeli.. Bisiklet sürmek yeterli değil nasıl sürüldüğü önemli :cat:
 
Katılım
10 Nis 2010
Mesajlar
280
Öncelikle bu nasıl bir yol-trafik düzeni. Hepsi mi kontrolsüz ve ışıksız bu kavşakların.
Çok rahat bir de bisikletçi tayfası.
Tamam kentin bisiklet kültürü var ve alışıklar.
Yine de hiç mi canından korkmaz insan o trafiğin için de.
Otobüsün üstüne bisikletle gidiyor çılgının biri.
Valla her yeri böyle ise, değil bisiket motosiklet bile kullanmam Konya'da.
 
Katılım
1 Kas 2009
Mesajlar
931
Konya'da sarı yandığını gören sürücüler gaza yükleniyor(aslında tüm türkiye böyle ama konya daha bi berbat) ve diğer araçlara yeşil yandığında kavşak boşalmamış oluyor. Her taraf bisiklet yolu ama o yollarda araba parkedenler, yürüyüş yapanlar var. Bisiklete alışık bi şehir ama bisiklet kültürü yok, motosikletle aralardan sıyrılıp kaçtığım çok oldu bunlara çarpmamak için ama araba kullanmak işkence resmen.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bir kaç kaza hariç hepsi bisikletçilerin psikopatlığından kaynaklanıyor. :p
Ya bu adamlar arabaların içinden geçebileceğini düşünüyor ya da göz göre göre arabalara çarpmaktan zevk alıyorlar. :mrgreen:
 
Katılım
14 Mar 2011
Mesajlar
129
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
3.05 deki bendeniz :)
 
Katılım
14 Mar 2011
Mesajlar
129
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Geçmiş olsun, Allah tekrarlatmasın, fren yerine gaza asıldın sanırım :cherry: arada banada oluyor :=))
farkettiyseniz genellikle 3.05 deki kavşak mı 4 yol mu neyse artık kazalar

usta el ön frende öbürünüde gazda unutmuşum gerisi malum :mrgreen:
 
Katılım
16 Nis 2003
Mesajlar
1,149
Bende hergün bisiklet kullanıyorum.İzleyince hayret ettim. :cyclopsan

Konya'lı bisikletliler kendilerini dokunulmaz sanıyor herhalde.Bir defa bisikletle araç trafiği içine girilmez, öyle kavşaklardan araba gibi geçmeye, dönmeye çalışılmaz.Bisikletli bu tür kavşaklarda yaya geçitlerinden geçmeli ve yayalara ait kurallara göre hareket etmeli.Adam otobüslerin minibüslerin arasına dalıyor.Vallahi manyak!

Ayrıca çok ilginçtir, minibüslerin karıştığı kazaların tamamında minibüsçü hatalı.
 
Katılım
2 Nis 2011
Mesajlar
336
Bende hergün bisiklet kullanıyorum.İzleyince hayret ettim. :cyclopsan

Konya'lı bisikletliler kendilerini dokunulmaz sanıyor herhalde.Bir defa bisikletle araç trafiği içine girilmez, öyle kavşaklardan araba gibi geçmeye, dönmeye çalışılmaz.Bisikletli bu tür kavşaklarda yaya geçitlerinden geçmeli ve yayalara ait kurallara göre hareket etmeli.Adam otobüslerin minibüslerin arasına dalıyor.Vallahi manyak!

Ayrıca çok ilginçtir, minibüslerin karıştığı kazaların tamamında minibüsçü hatalı.

çok ilginç :mrgreen::mrgreen:
 

HUN

Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
348
Enteresan çok enteresan konyalı bisikletçilere çinde 1 ay eğitim aldırmak lazım. :D
 
Katılım
5 Haz 2010
Mesajlar
454
elemanlar bisikletle bu yüzyılda tanıştılar sanırım.
4.55 deki elemanlar ön frene asılmışlar..,
 
Katılım
9 Eyl 2010
Mesajlar
372
bu kazalara karisan bisiklet suruculeri tabiri caiz ise mal gibi gidiyorlar bu sekilde yaya bile yuruseler baslarina gelecek sey degismez insan bir saga sola bakmayi adet edinir. sabana kosturulan okuz bile surulmus yeri takip ederek devam ediyor yoluna insan bir okuz kadar olabilmeli aslinda..
 
Katılım
25 Tem 2010
Mesajlar
631
Bir kaç kaza hariç hepsi bisikletçilerin psikopatlığından kaynaklanıyor. :p
Ya bu adamlar arabaların içinden geçebileceğini düşünüyor ya da göz göre göre arabalara çarpmaktan zevk alıyorlar. :mrgreen:
uzun zamandır bir yoruma bu kadar gülmemiştim :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:58 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:53 ----------

elemanlar hakikaten piskopat hiç takmıyorlar, yada trafik bilgileri yok sanırım , gerçi istanbuldaki sürücülerin çoğunda var da ne oluyor :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst