- Katılım
- 21 May 2010
- Mesajlar
- 584
sanırım bunların çoğu şimdi yaşamıyordur rrahmetli olmuştur,bisikeltli kadar arabalardada kabahat aramak lazım
ben konya trafiğinde 20 yıldır hem motosıklet hem aaraba hem bisiklet kullanıyorum
en çoğu karşısındakine saygının sıfır olduğu mevlana torunlarına yakışmayan bir davranış içindeler ne yazıkki.
şuda bir gerçekki dolmuş hatları çok kısa nere gideceksn iki dolmuş konyada yuh olsun yani.
arazi müsayit oluncada herkes bisiklete yükleniyor ama inanın çoğu gariban dolmuş parasını hesap ederek yaşamaya çalışan kimseler.işe gidip gelen okadar çok varki
zamanında bende çocuğumu hastaneye kışın selede çok götürdüm çok kaza yaptım.
yazın her gün birkaç şehit verir bu biiskletçiler konyada ama onların hepsinide suçlamayın zaten olan onlara oluyor arbadakilere bişey olmuyor sonuçta
hele faça yapılmış şahin görürseniz ondan çok uzak durun !
.yollarda onları kimse adam yerine koymaz zaten onlar hep kaçak güreşirler araçlarla.
nedenmi uzun yazdım işte geçen hafta 23 yaşında bir karı koca 4 yaşarında çocuklarıyla bisikletle hasta zzziyaretinden dönerken şehiriçinde öldüler.olay yerinde tam 100 metre araba firen izi tespit edildi.bir aile yok oldu.
http://www.haberturk.com/yasam/haber/641295-konyada-bisiklet-kazasi
inşallah herkes bir birine saygı duymayı öğrenir yokda insanlık hep kaybedecek.
ben konya trafiğinde 20 yıldır hem motosıklet hem aaraba hem bisiklet kullanıyorum
en çoğu karşısındakine saygının sıfır olduğu mevlana torunlarına yakışmayan bir davranış içindeler ne yazıkki.
şuda bir gerçekki dolmuş hatları çok kısa nere gideceksn iki dolmuş konyada yuh olsun yani.
arazi müsayit oluncada herkes bisiklete yükleniyor ama inanın çoğu gariban dolmuş parasını hesap ederek yaşamaya çalışan kimseler.işe gidip gelen okadar çok varki
zamanında bende çocuğumu hastaneye kışın selede çok götürdüm çok kaza yaptım.
yazın her gün birkaç şehit verir bu biiskletçiler konyada ama onların hepsinide suçlamayın zaten olan onlara oluyor arbadakilere bişey olmuyor sonuçta
hele faça yapılmış şahin görürseniz ondan çok uzak durun !
.yollarda onları kimse adam yerine koymaz zaten onlar hep kaçak güreşirler araçlarla.
nedenmi uzun yazdım işte geçen hafta 23 yaşında bir karı koca 4 yaşarında çocuklarıyla bisikletle hasta zzziyaretinden dönerken şehiriçinde öldüler.olay yerinde tam 100 metre araba firen izi tespit edildi.bir aile yok oldu.
http://www.haberturk.com/yasam/haber/641295-konyada-bisiklet-kazasi
inşallah herkes bir birine saygı duymayı öğrenir yokda insanlık hep kaybedecek.
Son düzenleme: