ağva yı bilirsiniz peki ya kilimli yi ?

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
kilimliyide biliriz orçunda resim açılmıyor bilmeyenler için.silip tekrar at bence,zahmet olmazsa.
 
Katılım
15 May 2007
Mesajlar
379
kilimli ağva ya 3-4 km mesafe de sessiz sakin fazla bilinmeyen bir yer
301220071953kd5.jpg

301220071951dt2.jpg

301220071954dn2.jpg

kış güneşini bulmuşken güneşlenelim dedik.fakat soğuk dolayısıyla full koruma:cherry:
301220071959df4.jpg

bu atv de ne güzel gidiyor kumda...bunları ağva sahilinde kiralaya bilirsiniz.
ben reklam amaçlı bindiğim için ücret ödemedim:p
301220071962oz4.jpg

atv ile kumda yaptıklarımızı kendi motorlarımızla da denedik
amaç denize ulaşmaktı.sonuç gördüğünüz gibi:silent:kum yarışın da f650 den 1 metre daha ileri giderek bitiremediğimiz yarışı kazanmış oldum. ve hyosung u yine en iyi şekil de temsil ettim:p
301220071965xs4.jpg

301220071963bj2.jpg

bu vesile ile yeni taktırdığım michelen pilot activ leri kumda da test etmiş oldum
301220071964qc8.jpg

ağva da istanbul dan gelen iki arkadaşımızla buluşarak beraber kandıra ya döndük
301220071966jy5.jpg

ve burası da yolu düşebilecekler için kandıra da ki adresim
301220071967vl6.jpg

burası hafif reklam koktu galiba:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Güzel ve eğlenceli olmuş geziniz..Tebrikler paşam..
Resimler ve estetiklik 10 numara..:cat:
 
Katılım
11 Eki 2006
Mesajlar
691
güzel gezi olmuş çok sıcaktır şimdi oraları :p paylaşımın için tsk..
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
istanbuldan gelen iki arkadaş varya onlara syle bidaha görmeyim oralarda(ufuk sarıgül ile emreyi)tamammı orçun üstelik onlar çok yemek yer sen batarsın bak ben söleyim.
 
Katılım
18 Kas 2005
Mesajlar
1,141
çok güzel olmuş:) birde bişi sorucam istanbul'dan Ağva kaç km yapar?yarın hava güzel olursa düşünüyorum gitmeyi.
 
Katılım
15 May 2007
Mesajlar
379
istanbuldan gelen iki arkadaş varya onlara syle bidaha görmeyim oralarda(ufuk sarıgül ile emreyi)tamammı orçun üstelik onlar çok yemek yer sen batarsın bak ben söleyim.

harbiden ümmet abi ne çok yemek yediler yaw.maaşallah adamlar doymak bilmiyor:cherry:
şaka tabi ki
rahmetli babam misafire yedirmekle yemek bitmez derdi. bu güne kadar bitmedi bundan sonra da bitmeyecektir:)

çok güzel olmuş:) birde bişi sorucam istanbul'dan Ağva kaç km yapar?yarın hava güzel olursa düşünüyorum gitmeyi.

ağva ya kadar gelirsen oradan sık dişini bi 40 km sonra kandıra dasın. ben de çok merak ettiğim er6 yı rahat bi incelerim sayen de:p
beraber bi kerpe kefken yaparız sonra izmit üzerinden otobandan istanbul a dönersin:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Kas 2005
Mesajlar
1,141
harbiden ümmet abi ne çok yemek yediler yaw.maaşallah adamlar doymak bilmiyor:cherry:
şaka tabi ki
rahmetli babam misafire yedirmekle yemek bitmez derdi. bu güne kadar bitmedi bundan sonra da bitmeyecektir:)



ağva ya kadar gelirsen oradan sık dişini bi 40 km sonra kandıra dasın. ben de çok merak ettiğim er6 yı rahat bi incelerim sayen de:p
beraber bi kerpe kefken yaparız sonra izmit üzerinden otobandan istanbul a dönersin:cat:

:)aslında güzel fikir ama söz vermiyim.kısmet.:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst