- Katılım
- 15 May 2007
- Mesajlar
- 379
- Konu Yazar
- #1
resimler aşağı da -------------
Son düzenleme:
üsküdardan net 120 km bence değer,çok keyif alırsıniçok güzel olmuşbirde bişi sorucam istanbul'dan Ağva kaç km yapar?yarın hava güzel olursa düşünüyorum gitmeyi.
üsküdardan net 120 km bence değer,çok keyif alırsıni
istanbuldan gelen iki arkadaş varya onlara syle bidaha görmeyim oralarda(ufuk sarıgül ile emreyi)tamammı orçun üstelik onlar çok yemek yer sen batarsın bak ben söleyim.
çok güzel olmuşbirde bişi sorucam istanbul'dan Ağva kaç km yapar?yarın hava güzel olursa düşünüyorum gitmeyi.
harbiden ümmet abi ne çok yemek yediler yaw.maaşallah adamlar doymak bilmiyor:cherry:
şaka tabi ki
rahmetli babam misafire yedirmekle yemek bitmez derdi. bu güne kadar bitmedi bundan sonra da bitmeyecektir
ağva ya kadar gelirsen oradan sık dişini bi 40 km sonra kandıra dasın. ben de çok merak ettiğim er6 yı rahat bi incelerim sayen de
beraber bi kerpe kefken yaparız sonra izmit üzerinden otobandan istanbul a dönersin:cat:
aslında güzel fikir ama söz vermiyim.kısmet.:rendeer:
tamam ne zaman uyarsa
her zaman beklerim
tabi izmite gitmezssenr::queen: