Africa Twin Altim

Katılım
27 May 2006
Mesajlar
165
hayırlı olsun kazasız belasız kullanırsın inşallah
yakıt sarfiyatı konusunda bizi bilgilendirirmisin??????
 
Katılım
11 Haz 2005
Mesajlar
18
Hayırlı olsun. Allah kazasız belasız kullanmak nasip etsin. Darası isteyipte sahip olamayanların başına.
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Son günlerde bir enduro patlamısıdır gidiyor. Süper tenereden sonrada africa twin. :). Forum yavaş yavaş enduro tarzına dogru gitmeye başlıyor.
Son istatistiklere göre dünyada en çok satılan model enduro oluyormuş. İkinci olarak cruiser'lar geliyormuş, SS'lerde ciddi bir azalma varmış. Sezon başında okumuştum bir yerde, hatta forumla da paylaşmıştım yazıyı da hatırlamıyorum şimdi :)

Süper süper :queen::queen:

Biz de mi endurolara kaysak azar azar...

Bu işte bir iş var galiba....

Aman abi bu sefer de gider sıfır bi transalp alırsın valla yüreğime iner :pale::pale:

Hayırlı uğurlu olsun, güzel motor.. :rendeer::rendeer:
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
Hayırlı olsun.İyi günlerde kazasız belasız sürmek nasip olsun.
Hayallerini enduro ile süsleyenlerin arasına beni de yazın.:p
 
Katılım
21 Kas 2005
Mesajlar
271
hayılı olsun güle güle kazasız günlerde kullanman dilegiyle..
 
Katılım
3 Eki 2005
Mesajlar
838
BMW farkı!

Son istatistiklere göre dünyada en çok satılan model enduro oluyormuş. İkinci olarak cruiser'lar geliyormuş, SS'lerde ciddi bir azalma varmış. Sezon başında okumuştum bir yerde, hatta forumla da paylaşmıştım yazıyı da hatırlamıyorum şimdi :)


Olur tabii R1200GS sağolsun:cat:
 
Katılım
20 Mar 2005
Mesajlar
297
hayırlı olsun kazasız belasız kullanırsın inşallah
yakıt sarfiyatı konusunda bizi bilgilendirirmisin??????

Teşekkür ederim arkadaşım. Motorla henüz uzun yola çıkmadım. Birkaç hafta sonra yakıt hakkında bilgi veririm. Selamlar.

Mesaj yazan bütün arkadaşlara teşekkür ederim. Allah sizleri de kazadan beladan korusun, motoru almayanlara da bir an önce motor almayı nasip etsin.
 
Son düzenleme:
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
çok sağlam motor almışsın.şimdi üretilmiyor ne yazıkki.çok güzel motosiklet hayırlı uğurlu olsun
 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
dostum bu hafta sonu gidiyoz dimi allahın izniğle hem makinaları biraz arazide deneyelim hem güzel bi gezi yapalım.
senden tel.bekliyom zamanı belirleyelim.
 
Katılım
24 Eki 2006
Mesajlar
712
Hayırlı olsun... Ben de 1 saattir afrikaları inceliyordum. Pronun açtığı şu Himalaya gezginlerini anlatan konudan sonra dikkatimi çekmişti.
Çok güzel bir seçim yapmışsın tebrikler...
 
Katılım
20 Mar 2005
Mesajlar
297
dostum bu hafta sonu gidiyoz dimi allahın izniğle hem makinaları biraz arazide deneyelim hem güzel bi gezi yapalım.
senden tel.bekliyom zamanı belirleyelim.

Bir aksilik olmazsa gideriz elbette. Fakat şu an dışarda yağmur yağıyor, haftasonu nasıl olur bilmem. Yeni motorlarınızla bir an önce araziye çıkmayı ben de çok istiyorum. Görüşmek üzere.

Hayırlı olsun... Ben de 1 saattir afrikaları inceliyordum. Pronun açtığı şu Himalaya gezginlerini anlatan konudan sonra dikkatimi çekmişti.
Çok güzel bir seçim yapmışsın tebrikler...

Selam o Himalaya gezisi gerçekten süper olmuş. Hem dün hem de bu akşam ben de baktım. Motorlar süper, gezi harika.
Darısı bizim başımıza diyelim.
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Kaça aldın?...

Güzel motor....Güle güle kullan....
 
Katılım
20 Mar 2005
Mesajlar
297
Yeni mesaj yollayan arkadaşlar sizlere de çok teşekkür ederim. Herkezin övgüyle anlattığı bir motor. Hakkında çok iyi şeyler söylendiği için aldım ben de.
Motoru 9000 ytl ye aldım arkadaşlar.
 
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
789
Yeni mesaj yollayan arkadaşlar sizlere de çok teşekkür ederim. Herkezin övgüyle anlattığı bir motor. Hakkında çok iyi şeyler söylendiği için aldım ben de.
Motoru 9000 ytl ye aldım arkadaşlar.


tutkun bedavaya almışsın o motoru.adresini versene.çalacağım.ya da bana sat.sana a vagrant ın nasıl gezdiğini göstereyim.:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst