- Katılım
- 30 Nis 2007
- Mesajlar
- 437
Son istatistiklere göre dünyada en çok satılan model enduro oluyormuş. İkinci olarak cruiser'lar geliyormuş, SS'lerde ciddi bir azalma varmış. Sezon başında okumuştum bir yerde, hatta forumla da paylaşmıştım yazıyı da hatırlamıyorum şimdi![]()
bence de endura tarzı motosikletlerde artış var. sanırım insanlar rahatlarına biraz daha önem veriyorlar. hsonu gezilerinde uzun yolda endurolar oldukça rahat ve konforlu. hem pilot hem de artçı için. Ama benim illla ki SS gene de SS...