Africa Twin Altim

Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
437
Son istatistiklere göre dünyada en çok satılan model enduro oluyormuş. İkinci olarak cruiser'lar geliyormuş, SS'lerde ciddi bir azalma varmış. Sezon başında okumuştum bir yerde, hatta forumla da paylaşmıştım yazıyı da hatırlamıyorum şimdi :)

bence de endura tarzı motosikletlerde artış var. sanırım insanlar rahatlarına biraz daha önem veriyorlar. hsonu gezilerinde uzun yolda endurolar oldukça rahat ve konforlu. hem pilot hem de artçı için. Ama benim illla ki SS gene de SS... :)
 
Katılım
20 Mar 2005
Mesajlar
297
Arkadaşlar uzun zamandır araştırma yaptım ve sonunda Africa Twin almaya karar verdim.
Ona verdiğim para ile birçok yeni model motor da alabilirdim Fakat çoğunu tek silindir olduğu için eledim.
Diğerlerine göre de Afrikanın üstünlüğünü, hem uzun yolda hem de arazide göstermiş olduğu performansı öğrendim.
Africa Twin kullanıp da memnun kalmayan bir sürücü duymadım.
Gerçi herkezin motoru kendine güzeldir.
Bir de ben bu motoru satmak için almadım. Allah izin verirse çok uzun yıllar kullanmayı düşünüyorum. Ülkemin birçok köşesini motorumla gezmek istiyorum.
Sevgili arkadaşım olan, sitemizin üyelerinden Uçanteneke (Mustafa)ile birçok gezi yapmayı düşünüyoruz. Kendisi de Yamaha Süper Tenere aldı. Kim tutar bizi.
Herkeze keyifli sürüşler.
 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
Bu arada yeri degil ama , süper tenere ,africa twin gibi motorların üretimini neden durdurdular.Sorun benzini içmeleri ise motorları enjeksiyonlu yapıp neden tekrar üretmediler.10 yıllıkları bile kapanın elinde kalıyor.Bu motorlardan şiketçi olanı hiç duymadım ama yinede üretimleri durdu.:silent:

ELINT dostum kendinde söylediğin gibi bu motorlardan hiç şikayet gelmediğinden ve kolay kolay ağrıza çıkarmadığından üretimlerine son verilidi.
bu makinaların bakımlarını ve her çamurlu geziden döndükten sonra yıkayıp yağalarsan yılarca ilk günkü performansta kullanırsın.
zannedersem sende bi enduro hayranısın inşalla sende kavuşursun endurona.:cat:
 
Katılım
26 Eki 2006
Mesajlar
907
hayırlı olsun gerçekten çok güzel bir motor ve seninki de çok temiz görünüyo iyi günlerde, kazasız belasız kullanman dileğiyle :)
 
Katılım
22 May 2003
Mesajlar
654
Biz de mi endurolara kaysak azar azar...

Bu işte bir iş var galiba....
:wiinkk:

Dostum hayırlı uğurlu olsun ;

kazasız belasız ve cezasız sürüşlerin olsun...
 
Katılım
20 Mar 2005
Mesajlar
297
Bu arada yeri degil ama , süper tenere ,africa twin gibi motorların üretimini neden durdurdular.Sorun benzini içmeleri ise motorları enjeksiyonlu yapıp neden tekrar üretmediler.10 yıllıkları bile kapanın elinde kalıyor.Bu motorlardan şiketçi olanı hiç duymadım ama yinede üretimleri durdu.:silent:

Bu motorların kaldırılmalarının sebebi benzin içmeleri değil sevgili arkadaşım. Transalp bunlardan daha çok benzin yakıyor fakat üretime devam ediyorlar.
Örneğin africa twin, üretici firmaların pazarlama taktiklerine kurban gitmiştir.
Şu an Africa twin üretilmiş olsa, hem Transalp hem de Varadero satışları büyük miktarda durmuş olurdu diye düşünüyorum. Africa bu iki motorun da müşterilerini çekerdi. Sonuçta üretici firma zarar etmiş olurdu.
Selamlar.
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
TUTKUN; artık kampımıza bekleriz yeni motorunla. Ee, ne de olsa sen de endurocu oldun artık :cat:
 
Katılım
20 Mar 2005
Mesajlar
297
Biz de mi endurolara kaysak azar azar...

Bu işte bir iş var galiba....
:wiinkk:

Dostum hayırlı uğurlu olsun ;

kazasız belasız ve cezasız sürüşlerin olsun...

Enduro gibisi varmı ya dimi.
Dere tepe, orman yolu, uzun yol hiç farketmez. Takıl bize hayatını yaşa.
Saol dostum, sana da kazasız ve sezasız sürüşler.
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Enduro gibisi varmı ya dimi.
Dere tepe, orman yolu, uzun yol hiç farketmez. Takıl bize hayatını yaşa.
Saol dostum, sana da kazasız ve sezasız sürüşler.

Ben de Capo'yu küçülteceğim heralde yakında :) Bir sürü patika yola girmek istiyorum ama makina daha çok yola dönük olduğundan giremiyorum :pale:
 
Katılım
20 Mar 2005
Mesajlar
297
TUTKUN; artık kampımıza bekleriz yeni motorunla. Ee, ne de olsa sen de endurocu oldun artık :cat:

Sayın Moderatörüm,
bundan sonra nerde bir gezi ve kamp var, ben ordayım.
Fakat sizin kamp nerdedir, ne zaman yapılacak ayrıntılı bilgi alırsak iyi olacak
Değerli dostum Uçanteneke ile sizlerin yanında olmaktan gurur duyarız.
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Sayın Moderatörüm,
bundan sonra nerde bir gezi ve kamp var, ben ordayım.
Fakat sizin kamp nerdedir, ne zaman yapılacak ayrıntılı bilgi alırsak iyi olacak
Değerli dostum Uçanteneke ile sizlerin yanında olmaktan gurur duyarız.

DUYURULAR'da var. Ankara-İstanbul-Bolu ortak kampı :cat:
 
Katılım
24 Ağu 2006
Mesajlar
281
Hayırlısı olsun. Çok iyi bir seçim. Africa Twin kendini kanıtlamış bir modeldir zaten. Sorunsuz yıllarca kullanılır...
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Ahhhh ahhhh ve de ooof of....Basmayın şu enduro damarıma yahu.:salut:

Hayırlı olsun kardeşler güle güle binin tadını çıkarın hayatın ve doğanın.
 
Katılım
20 Mar 2005
Mesajlar
297
Ahhhh ahhhh ve de ooof of....Basmayın şu enduro damarıma yahu.:salut:

Hayırlı olsun kardeşler güle güle binin tadını çıkarın hayatın ve doğanın.

Selam İhtiyar, senin motorun da çok güzel. Sağlam ve süratli bir motor.
Fakat sen de bir enduro motora geçsen daha da güzel olur değil mi.
Kazasız belasız sürüşler.

АFЯODIZЧAК;811633' Alıntı:
hayırlı olsun, güle güle bin... ;)

Saol kardeş, inşallah en kısa sürede senin de güzel bir motorun olur.
Sağlıcakla kal.

Hayırlısı olsun. Çok iyi bir seçim. Africa Twin kendini kanıtlamış bir modeldir zaten. Sorunsuz yıllarca kullanılır...

Teşekkür ederim. Ben de uzun araştırmalar sonucunda bu motoru almaya karar verdim ve çok memnunum.
Selamlar.
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Mar 2005
Mesajlar
297
hayırlı olsun kazasız sürüşler dilerim

Teşekkür ederim dostum.
Selamlar.

Pro, senin motor da çok güzel gerçekten. Dünyanın en yakışıklı motorları arasında bana göre. Bir ara Capo mu alsam acaba. diye düşünmedim değil.
Etv alacağınıza, daha enduro modeli olan Raid alsaydınız keşke. Biliyorsunuz o tam bir enduro motor çünkü.
Selamlar. İyi geceler.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst