Son günlerde bir enduro patlamısıdır gidiyor. Süper tenereden sonrada africa twin.. Forum yavaş yavaş enduro tarzına dogru gitmeye başlıyor.
Son istatistiklere göre dünyada en çok satılan model enduro oluyormuş. İkinci olarak cruiser'lar geliyormuş, SS'lerde ciddi bir azalma varmış. Sezon başında okumuştum bir yerde, hatta forumla da paylaşmıştım yazıyı da hatırlamıyorum şimdi![]()
Biz de mi endurolara kaysak azar azar...
Bu işte bir iş var galiba....
Son istatistiklere göre dünyada en çok satılan model enduro oluyormuş. İkinci olarak cruiser'lar geliyormuş, SS'lerde ciddi bir azalma varmış. Sezon başında okumuştum bir yerde, hatta forumla da paylaşmıştım yazıyı da hatırlamıyorum şimdi![]()
hayırlı olsun kazasız belasız kullanırsın inşallah
yakıt sarfiyatı konusunda bizi bilgilendirirmisin??????
dostum bu hafta sonu gidiyoz dimi allahın izniğle hem makinaları biraz arazide deneyelim hem güzel bi gezi yapalım.
senden tel.bekliyom zamanı belirleyelim.
Hayırlı olsun... Ben de 1 saattir afrikaları inceliyordum. Pronun açtığı şu Himalaya gezginlerini anlatan konudan sonra dikkatimi çekmişti.
Çok güzel bir seçim yapmışsın tebrikler...
Yeni mesaj yollayan arkadaşlar sizlere de çok teşekkür ederim. Herkezin övgüyle anlattığı bir motor. Hakkında çok iyi şeyler söylendiği için aldım ben de.
Motoru 9000 ytl ye aldım arkadaşlar.