Adrenalin yüklü sürüş keyfii :)

Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Aklin yolu birdir diye bir laf var...
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
933
bu arada, yakıt icin de şunu soyliim, haftalıgınla pahalı bir cüzdan alırsan, içine koyacak paran kalmaz!
bu tabi 6 cocuk yapıp onları okutamamaya da benzetilebilir. daha da benzetirim ama, yapmiim..
 
Katılım
15 Ağu 2006
Mesajlar
211
voooav:queen: tek kelimeyle harika başka diyecek bişey bulamıyorum.

Tüm yorumlarınızı tek tek okudum.İzin verirseniz sizlerin yapmış oldugu yorumlara cevap verirken hiç bir şekilde ne karşılık ne de tartışma niteligi taşıyacak cevaplamam oldugunu düşünmeyin.Burada bende bişeyler yazmak isterdim ama benimde bu konuda uzun süredir yazmak istedigim birşey var.hep içimde tuttugum bu yazıyı en kısa zamanda sizlerle paylaşmak istiyorum.
ve sizler tarafından yapılacak olan yorumlarınızı bekliyor olucam :cat:
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
933
voooav:queen: tek kelimeyle harika başka diyecek bişey bulamıyorum.

Tüm yorumlarınızı tek tek okudum.İzin verirseniz sizlerin yapmış oldugu yorumlara cevap verirken hiç bir şekilde ne karşılık ne de tartışma niteligi taşıyacak cevaplamam oldugunu düşünmeyin.Burada bende bişeyler yazmak isterdim ama benimde bu konuda uzun süredir yazmak istedigim birşey var.hep içimde tuttugum bu yazıyı en kısa zamanda sizlerle paylaşmak istiyorum.
ve sizler tarafından yapılacak olan yorumlarınızı bekliyor olucam :cat:

ıhı... mt ye yakışır biri daha:) simdi işte neyi savunursan savun.. dilin uygun bi defa... konuşarak anlaşanlardan...

:bestmt:
 
Katılım
6 Eyl 2007
Mesajlar
451
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
1. ayshegul selam, sen bu cocukla nası başa cıkıyosun?
2. ayshegul, şunun bir kulaanı çek
3. Ben zaten Adanalıyım, İst'te okuyorum.
4. Sana yaptıgım planda, onemli olan hayabusanın yakıt sarfiyatı degildi. bunu da anlayamadıysan, daha fazla emek sarf etmeyi ben de istemiyorum. (Ayrıca bu kadar emegi de her insana sarf edebilirim-yapım bu)
5. toplantı yaparsanız da ugararım bi ara yanınıza, eyv..
sevmiyorum toplantıları ya.. bi merhaba derim elbet

herkes maddelemiş bende öle yapcam :cherry:

1.slm cezerye , onun burda bööle yasdığına esip gürlediğine bakma yazar o ama sadece yazar :p
2.ne kulanı cekecem yaw omuzlarını cürüttüm vura vura ama banamısın demiyoo :pale:
3. bu cocuk senin için plan yapmış sense sadce bi uğrar merhaba derim mi diyosun :farao::farao: ayıp hemso ayıp
 
Katılım
3 Kas 2007
Mesajlar
308
deli cesareti, ölmeyı cok arzuluyor sanırım bu sefer başaramadı sanırım 1 sonrakinde
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Çok güzel video :mrgreen: sonu süper :mrgreen:
Ghost Rider'ı baya bi aşağılamış :queen:

Video'nun başında Adam otopark parasını ödemeden aradan çıkıp gidiyo :p güzel taktik :p
 
Katılım
1 Eyl 2007
Mesajlar
379
senın çolugunun çocugunun ne işi var otobanda ha bırde şu var bu adam çok yaşamaz kanımca :farao:
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Bu adamın 3-5 tane vidyosu daha var. GhostRider a Tavuk diyor.... Sebebini anlamadım ama GhostRider la kapıştırmak lazım bunları :cherry:
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
210km hızla tünel duvarına 10cm uzakta yol almak gerçekten korkunç bişey .
Ben 90km hızla bile o kadar yakın gitmekten korkarım .

O adam o filmde yaptığı slalomları her gün yaparsa ,
kısa sürede ölür . Özellikle kamyonların sağından geçmesi çok tehlikeli ,
sağda duran bir aracı görmesi imkansız çünkü .
 
Katılım
29 Ocak 2008
Mesajlar
1,169
Motorsiklette bu kadar hız yapmaya karşıyım...Ayrıca ikiteker için çok sakat yerlerden geçiyo, diğer araçların ufacık bir hatası ....
 
Katılım
25 Ocak 2008
Mesajlar
5
süper yaa adrenalim diye ben buna derim :p video nun sonundaki motorluya da çok güldüm :mrgreen: paylasımın için tesekkürler arkadasım
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla yorum yok biz yapsak forumda herkez laf eder elalem yapınca mükemmel ne işter anlamadım =))
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
22 Ocak 2008
Mesajlar
102
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ayyy bune beaaa ** yirmi beşkarakterine bea
 
Moderatör tarafında düzenlendi:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst