voooav:queen: tek kelimeyle harika başka diyecek bişey bulamıyorum.
Tüm yorumlarınızı tek tek okudum.İzin verirseniz sizlerin yapmış oldugu yorumlara cevap verirken hiç bir şekilde ne karşılık ne de tartışma niteligi taşıyacak cevaplamam oldugunu düşünmeyin.Burada bende bişeyler yazmak isterdim ama benimde bu konuda uzun süredir yazmak istedigim birşey var.hep içimde tuttugum bu yazıyı en kısa zamanda sizlerle paylaşmak istiyorum.
ve sizler tarafından yapılacak olan yorumlarınızı bekliyor olucam :cat:
ıhı... mt ye yakışır biri dahasimdi işte neyi savunursan savun.. dilin uygun bi defa... konuşarak anlaşanlardan...
:bestmt:
1. ayshegul selam, sen bu cocukla nası başa cıkıyosun?
2. ayshegul, şunun bir kulaanı çek
3. Ben zaten Adanalıyım, İst'te okuyorum.
4. Sana yaptıgım planda, onemli olan hayabusanın yakıt sarfiyatı degildi. bunu da anlayamadıysan, daha fazla emek sarf etmeyi ben de istemiyorum. (Ayrıca bu kadar emegi de her insana sarf edebilirim-yapım bu)
5. toplantı yaparsanız da ugararım bi ara yanınıza, eyv..
sevmiyorum toplantıları ya.. bi merhaba derim elbet
ayyy bune beaaa ** yirmi beşkarakterine bea