Adrenalin yüklü sürüş keyfii :)

Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Başıda ortasıda sonuda harika,izlerken bi sağa bi sola yattım vallah:)

[YT]z4RylKOWbj8[/YT]

daha önce verildiyse ,verilmiştir yapacak bişey yok:cherry:Ben diyorum honda hayat onda ama 600'de ,1000 'de, kesinniknen 125 likte değlll:)Bide bazı insanların ölmesi için azrailin uğraşmasına gerek kalmıyo kanımca:)
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Eyl 2007
Mesajlar
2,130
evet daha once verıldı kardes ama olsun elıne sağlık...hatta ıkı yada 3 gun oldu
 
Katılım
4 Ocak 2008
Mesajlar
1,876
abi video mükemmel ama çok sakat işler yapıo motor için tehlikeli yerlerden geçio felan eline sağlık...
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Ölmek için başkalarına zarar vermeden, bir diğerlerinin kanına girmeden kullanılabilecek çoook metod var:silent:
Asla kabullenemeyeceğim bir sürüş. Pistte yarış, drag yap ne edersen et ama, bir motosikletçiye en yakışmadığını düşündüğüm tarz:pale:
Motosiklet benim için, çoğaltılmış riskler yığını değil ki?
Bunun beterini arabayla yapan arkadaşımda var.

Adrenalin isteyen kendini damdan atabilir mesela, hee alçakmı geldi? millet Cesaratsizliğinlemi alay etti, atlarsın o zaman Boğaz Köprüsünden:silent:

Uğraşına emeğine teşekkürler:cat:
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Herif alışmış, Kudurmuştan iyi kullanıyor... :cherry:
Paylaşım için sağol iso abi...
 
Katılım
19 May 2007
Mesajlar
1,302
ayda yılda1 asfalta işim düştü 220 lira radar cezası yedim bu adamlara hiç radar denk gelmiyormu iyi iteliyor eline sağlık.
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
933
sonda da ghost rider tulumlu bi motosikletci(??) koymuşlar.. nie ki? ne alaka... ''ghost rider yanında solda sıfır''imajı mı verilmeye calışılmış ki acep?

ben de begenmedim vidyoyu. cok istiyosan g.bermek, git bari baskalarının hayatını riske atma!!!

valla ilerde cocugum karsidan karsiya gecerken boyle bi herif cıksa, masum yavruma çarpsa, bu adamı doğduğuna pişman ederdim.. mahvederdimm........
ne diim ya.. benim degil, sizin de masum evladınız olabilir.. yaşlı ananız olur, babanız olur... korkunç şeyler bunlar canım!

(valla ben daha simdiden bu kini hayal edebiliyorsam, ilerde, Allah korusun, boyle bise olursa ne yaparım - dusunmek bile istmemiyorum...)

ALDIĞINIZ ZEVKİN BAŞKALARINA ZARAR VERİP VERMEDİĞİNİ 2 KERE DÜŞÜNÜN...
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
sonda da ghost rider tulumlu bi motosikletci(??) koymuşlar.. nie ki? ne alaka... ''ghost rider yanında solda sıfır''imajı mı verilmeye calışılmış ki acep?

ben de begenmedim vidyoyu. cok istiyosan g.bermek, git bari baskalarının hayatını riske atma!!!

valla ilerde cocugum karsidan karsiya gecerken boyle bi herif cıksa, masum yavruma çarpsa, bu adamı doğduğuna pişman ederdim.. mahvederdimm........
ne diim ya.. benim degil, sizin de masum evladınız olabilir.. yaşlı ananız olur, babanız olur... korkunç şeyler bunlar canım!

Korkunçluğu gerçek:cat::cat:
Umarım rastlamam bu tip bir sürücüye, umarım rastladığımda durdurma şansım olur, ya daaa, umarım birine çarptığında durmaz kaçar gider eğer gidebilirse (tıpkı 4 teker sürücüleri gibi).
Bendeniz bu filmi Yata Yata :silent:bZevk alarak seyredemedim:silent: Daha ziyade, bu sürücü yüzünden adrenalinini sevdiğiminin bu sürücüsü yüzünden, sebep olabileceği şeyleri düşünerek seyredebildim:silent:
Yolda bekleyen ilk evladımı düşünerek izledim:silent: Sonra bu tip bir sürücüye nasıl bir muamele gerekir ?? tüm bunları düşünerek seyrettim. Elbette, bu işi yapan arkadaşımız çook zevk almıştır, nasıl bir zevk ise:silent: Zevkin tanımı şöyle olsa anlarım, ''heheeh bütün bunları yaptım ama kimseyi öldürmedim''...:silent:
Evet şükür bu filmde kimse ölmemiş:silent: bir diğerini bekleyelim, belki daha heyecanlı biter sonu.
Hele bunu Kendine Reva gören , benim sevdiğimi bu hayattan alacakkk:silent:


Motor ve motorcu bu değildir, olmamalıdır arkadaşlar. Herşeyden önce Motor çok güzel birşeydir, burada güzellik bulan:silent::silent:
 
Son düzenleme:
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
cezerye ,muzaffer abimmm dediklerinize sonuna kadar katılıyorum fakat kamerayı takıp bi gün bende böyle bişey yapacam demekten kendimi alamıyorummm,bu delice bi tutku olabilir,hız felaket olabilir ama işte işte iştee açıklaması zorr:):rendeer:Allah bizi egolarımızı tatmin ederken başkalarına zarar vermekten korusun diyelimm
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
cezerye ,muzaffer abimmm dediklerinize sonuna kadar katılıyorum fakat kamerayı takıp bi gün bende böyle bişey yapacam demekten kendimi alamıyorummm,bu delice bi tutku olabilir,hız felaket olabilir ama işte işte iştee açıklaması zorr:):rendeer:

Bende sana katılıyorum.

Ama.. diye başlamayacağım cümleye, kendi ailemde 6-7 kişi kaybetmişimdir bu 2 teker yüzünden. O kadar itirazlara rağmen motor biniyom... Bu işler pistte olur, amman kendimizi riske edelim, bir başkalarını değil:cat::cat:

cezerye ,muzaffer abimmm dediklerinize sonuna kadar katılıyorum fakat kamerayı takıp bi gün bende böyle bişey yapacam demekten kendimi alamıyorummm,bu delice bi tutku olabilir,hız felaket olabilir ama işte işte iştee açıklaması zorr:):rendeer:Allah bizi egolarımızı tatmin ederken başkalarına zarar vermekten korusun diyelimm

Kamerayı tak, o na kimsenin sözü olamaz, Asla ihtiyatsız kullanmaz dediğimiz Necdet Abimizi, diğer arkadaşlarımızı düşün bir. O Kamera ikle, çocuklarının ve kendinin beraber olduğunuz bir pikniğin resimlerini çek:cat: Çok güzel çuıkacaklardır emin ol:rendeer::rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
933
cezerye ,muzaffer abimmm dediklerinize sonuna kadar katılıyorum fakat kamerayı takıp bi gün bende böyle bişey yapacam demekten kendimi alamıyorummm,bu delice bi tutku olabilir,hız felaket olabilir ama işte işte iştee açıklaması zorr:):rendeer:Allah bizi egolarımızı tatmin ederken başkalarına zarar vermekten korusun diyelimm

umarım trafige kapalı alanda yaparsın. yoksa, yasasan da, baskalarını katil edersin!!
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
933
tabi canım... hangi bahane avutur? hangi sevabın temizler işlediğin günahı sonra??
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
ah be abilerim ablalarım ,keşke çıkıp gaz açacağımız trafiğe kapalı bi alanımız olsa,yada kafamıza göre yatacağımız bi pistimiz olsa ,sonuçta altımızdakiler hız aracı,hız için uyarlanmışş,yavaş süreceksem neden ss aldımki dünya kadar para verdim ,dünya kadar vergi veriyorumm,ve herkesin yaktığından daha çok benzin yakıyorumm, yani diyorumkii bunlar ciddi bi mali külfet olmasına rağmen biz bunları aldık ve biniyoruz basmam diyene gülerim zaten,Adana 4. büyük il ve adanada motorun hakkını verecek, ciğerini açacak hiçbi yer yokk o zaman biz ne yapacaz kanat takıp uçamayacağımıza göre nerde binecez nerde basacaz ama işte keşke keşke keşkee olsaa diyorum SAYGILAR
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst