sonda da ghost rider tulumlu bi motosikletci(??) koymuşlar.. nie ki? ne alaka... ''ghost rider yanında solda sıfır''imajı mı verilmeye calışılmış ki acep?
ben de begenmedim vidyoyu. cok istiyosan g.bermek, git bari baskalarının hayatını riske atma!!!
valla ilerde cocugum karsidan karsiya gecerken boyle bi herif cıksa, masum yavruma çarpsa, bu adamı doğduğuna pişman ederdim.. mahvederdimm........
ne diim ya.. benim degil, sizin de masum evladınız olabilir.. yaşlı ananız olur, babanız olur... korkunç şeyler bunlar canım!
Korkunçluğu gerçek:cat::cat:
Umarım rastlamam bu tip bir sürücüye, umarım rastladığımda durdurma şansım olur, ya daaa, umarım birine çarptığında durmaz kaçar gider eğer gidebilirse (tıpkı 4 teker sürücüleri gibi).
Bendeniz bu filmi Yata Yata :silent:bZevk alarak seyredemedim:silent: Daha ziyade, bu sürücü yüzünden adrenalinini sevdiğiminin bu sürücüsü yüzünden, sebep olabileceği şeyleri düşünerek seyredebildim:silent:
Yolda bekleyen ilk evladımı düşünerek izledim:silent: Sonra bu tip bir sürücüye nasıl bir muamele gerekir ?? tüm bunları düşünerek seyrettim. Elbette, bu işi yapan arkadaşımız çook zevk almıştır, nasıl bir zevk ise:silent: Zevkin tanımı şöyle olsa anlarım, ''heheeh bütün bunları yaptım ama kimseyi öldürmedim''...:silent:
Evet şükür bu filmde kimse ölmemiş:silent: bir diğerini bekleyelim, belki daha heyecanlı biter sonu.
Hele bunu
Kendine Reva gören , benim sevdiğimi bu hayattan alacakkk:silent:
Motor ve motorcu bu değildir, olmamalıdır arkadaşlar. Herşeyden önce Motor
çok güzel birşeydir, burada güzellik bulan:silent::silent: