Adım adım karadeniz yaylaları sis dağı gezimiz

Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
ustam harika bir gezi olmuş.ben oralara kadar çıksam o yesilin içinde bulunsam ve oradaki hacayı solusam sanırım bir daha buralara ( istanbula) gelmem çok güç olur.o yüzden bana böyle geziler yasak....
 
Katılım
14 Tem 2007
Mesajlar
551
ne kadar güzel yerler ya içim gidiyo valla...inşallah bigün ben de gezerim buraları...
 
Katılım
27 Ağu 2010
Mesajlar
774
konu nasıl olsa hortlamış ben de yazayım bari. abi şu an tek istediğim o sis denizine bakan evlerin birisinin çardağında soğuk bira içmek :) vay be :D
 
Katılım
9 May 2007
Mesajlar
1,610
Ben karadeniz yaylalarını görünce kötü oluyorum ben burda taş binaların içine sıkışmışken yaylalarda boş beni bekliyor :(

Ayaklarınıza sağlık.

"KAZASIZ SÜRÜŞLER"
 
Katılım
21 Nis 2009
Mesajlar
441
Güzel gezi olmuş.Elinize sağlık. fakaaaaaaaaaaaaaaaaattttttttttt;

Rize'nin ve Artvin'nin yaylalarının yanında giresunun yaylaları solda sıfır kalır:p

Giresunlu biri olarak karadenizin tüm yaylaları güzeldir
ister Rize ister Artvin ister Giresun ister Ordu
doğu karadeniz bir başkadır, hiçbir bölgeye benzemez
bu gözle bakarsak her bölgenin ayrı güzelliği vardır
cehennem gibi olan İstanbul'un bile paha biçilemez güzelleri mevcuttur
tur için söyleyebileceğim güzel bir seçim yapmışsınız
saygılar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst