- Katılım
- 5 Eki 2006
- Mesajlar
- 15,037
ustam harika bir gezi olmuş.ben oralara kadar çıksam o yesilin içinde bulunsam ve oradaki hacayı solusam sanırım bir daha buralara ( istanbula) gelmem çok güç olur.o yüzden bana böyle geziler yasak....
Güzel gezi olmuş.Elinize sağlık. fakaaaaaaaaaaaaaaaaattttttttttt;
Rize'nin ve Artvin'nin yaylalarının yanında giresunun yaylaları solda sıfır kalır![]()
Tek kelimeyle süper ,Hele o yeşilliğin içinde haşlamada ne gider he, inşallah bizede nasip olur birgün böyle cennet gibi yerleri gezip görmek..
Güzel gezi olmuş.Elinize sağlık. fakaaaaaaaaaaaaaaaaattttttttttt;
Rize'nin ve Artvin'nin yaylalarının yanında giresunun yaylaları solda sıfır kalır![]()