Adım adım karadeniz yaylaları sis dağı gezimiz

Katılım
6 Tem 2005
Mesajlar
227
Sis Dağı Yaylası
Giresun ili Görele ilçesinin sahile 40 km. mesafedeki en büyük dağı olan Aladağ'ın en yüksek tepesi Alimeydan (Sis) Dağı 2182 yüksekliktedir. Trabzon ve Giresun illeri sınır bölgesinde yer alan bu yörede Temmuz başına kadar karlar erimez. Bu gruba dahil sis pazarı yaylası, Erikbeli mevkiinin 25 km. kadar kuzey batısında yer alır. Sis Dağı'na Giresun-Eynesil yakınlarında sahilden içeri giren yaklaşık 40 km.'lik köy yolu ile ulaşılabilir.
Her yıl Temmuz ayının 3. Cumartesi günü yapılan "Sis Dağı Şenlikleri" yöredeki çok sayıda köy ve obadan gelenlerin katılmasıyla kutlanır. Sis Dağı "C statüsünde Milli Park " olarak korunmaya alınmıştır.

Bu günlük sis dağı yaylasını tanıyalım

Programda sis dağı var benzinlerimizi full leyip koyulduk yola
s6300041id9.jpg

s6300042rm4.jpg

s6300043jy5.jpg

Tepeye tırmandıkça yeşillik başlıyordu
s6300045dk3.jpg

s6300046ci3.jpg

s6300047ju4.jpg

s6300048yp3.jpg

s6300049de8.jpg

s6300050fs9.jpg

s6300051pe3.jpg

s6300052gw1.jpg

s6300053te6.jpg

s6300083mv3.jpg

Sabah kahvaltıyı haşlama çorba ile açtık tek kelime enfesti
s6300054sg3.jpg

Oturdugumuz yerden manzaramız
s6300055nn3.jpg

s6300056vf1.jpg

s6300057us2.jpg

s6300059nq0.jpg

s6300060aa5.jpg

s6300061sv9.jpg

s6300062yk3.jpg

s6300063oj8.jpg

s6300064gu7.jpg

s6300066yc4.jpg

s6300067ab8.jpg

s6300068ct0.jpg

s6300070xs8.jpg

s6300071wh8.jpg

Bu manzara sıs dagının önemini sizlere aks eder sanırım
s6300073sz5.jpg

s6300074zs3.jpg

s6300077mt6.jpg

Cıvardakı yayla evleri
s6300078va1.jpg

s6300079ys8.jpg

s6300081iv9.jpg

Cıvardakı yayla evlerindeki soba halen yanmakta bacadan tüten Dumalar ayrı bir
Hava veriyor sis dagına
s6300082jn2.jpg


sis dağıyla ilgılı bir takım şirr ler vardır

Sis Dağı beri bakar, Suyu bulanık akar. Verin bana yarimi, Sizi yıldırım yakar.

Sis Dağı'nın üstünden, Geçtim de geçeceğim. Yarim senin üstüne, Soğuk su içeceğim.

Sis Dağı'nın başında, Kar mısın bora mısın? Alacağım kız seni, On yedi de var mısın?

Sis Dağları karlandı, Kargalar havalandı. Hani bende şen yürek, Şen yürek yaralandı.
 

szr

Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
836
Tek kelimeyle süper ,Hele o yeşilliğin içinde haşlamada ne gider he, inşallah bizede nasip olur birgün böyle cennet gibi yerleri gezip görmek..
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
oy oy oy burda insan ölürmu ya ne kadar güzel yermiş burda ne kebab yellenir insan ne yedıgınıde bilmez yurdumun her tarafı ayrı bir güzel elinize tekerinize saglık arkadaşlar sagolun var olun yolunuz acık olsun..............
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
458
çok güzel gezi. en büyük hayallerimden biri doğu karadenizi gezmek...
 
Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
1,428
ah karadeniz mutlaka ama mutlaka gidecem ama nası onu düşünmekteyim
 
Katılım
2 Haz 2006
Mesajlar
286
çok güzel yerler ya gidip görmek lazım teşekkürler bizimle paylaştığınız için gözlerimiz bayram etti :) ne güzel dağlar onlar
 
Katılım
4 Mar 2006
Mesajlar
45
Allahım bu ne güzellik..... teşekkür ederim paylaştığın için...
 
Katılım
24 Eyl 2005
Mesajlar
211
valla helal olsun enduro alasım geldi birde karadenizli bi hatun buldukmu tamam bu iş :)
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Güzel gezi olmuş.Elinize sağlık. fakaaaaaaaaaaaaaaaaattttttttttt;

Rize'nin ve Artvin'nin yaylalarının yanında giresunun yaylaları solda sıfır kalır:p
 
Katılım
29 Eyl 2006
Mesajlar
61
gezi ve fotolar tek kelimeyle süper:cat: bende sayenizde sisdağını fotolarla görmüş oldum. çok kişiden duymuşdum karadenizde görülmesi gereken yerlerden birisi diye, emeğinize sağlık.
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
memleket kokuları geldi burnuma
çook güzel olmuş çooook
 
Katılım
20 Tem 2007
Mesajlar
90
yahuu karadenizin yeşilini söylerlerdi gördüm hak verdim gerçekten...
bayıldım emiş baggio ve nergis ayılttın hadi beni....paylaşımın için sağolasınn............görüntüleri izlerken haz almamak imkansız...tabi solumak ayrı bir keyiftir kesinliklee.....
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
Resimlere büyük haz duyarak baktım.Çok güzel yerler.Ellerinize yüreğinize sağlık.
 
Katılım
12 Şub 2006
Mesajlar
207
Gerçekten sehrin stres ve gürültüsünden kurtulmanın en kestirme ve kesin yolu iki tekerli birşey,memleketimizde gezilecek ve görülecek okadar çok cennet köşesi varki ne mutlu gezip görüp bizlerle de paylaşanlara,elleriniz dert görmesin diyorum
 
Katılım
6 Tem 2005
Mesajlar
227
dostlar hepinize ayrı ayrı teşekkür edrim inşallah sızlerde nasıp olur bu tür gezilergerçeten gezilip görülecek o kadar güzel yerler varkı .
gördüklerim anlatılmaz ancak yaşanır muhteşem yerler ve karleri sizlere tanıtabildiysem ne mutlu bana
resimlerin devamı gelecek
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
elinize sağlık, süper bir gezi olmuş
fotoğraflar da harika...:cat:
 
Katılım
26 Şub 2007
Mesajlar
2
Çok Teşekkürler

Valla fotoğraflara baktıkça iki yıldır gidemediğim yaylalar nasılda daha fazla burnumda tüttü anlatamam.
Fotolara bakarken yayla kokusu burnumun ucundan şööle bir geçtii.AHHH yaylalar yaylalar.

Fotoğraflar için tekrar teşekkürler ayrıca
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst