sayın editörüm doğrudur. E mail imdeki aksaklıklar nedeniyle bitürlü üyeliğimi gerçekleştirememiştim. Şuan aktif olan adem80 nick li üyeliğimden devam etmek istiyorum. Ademkadir ve titan96 üyeliklerimin iptlini rica ediyorum. Ayrıca anlayışıniz için teşekür ederim. Başkada üyeliğiniz varmıydı? Diyecekseniz yok. Tekrardan özür diliyerek hayırlı formlar diliyorum.