Güzel bir kamptı...Misavirperverliğiniz için Teşekkür ederim.....yine yeniden olsun isterim:thumleft:
bendeki fotolarda birazdannnnn burada................... burada da var aynıları :mrgreen: (
http://www.hamok.org/forum/viewtopic.php?f=13&t=2021)
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:49 ----------
HAMOK (Hatay Motosiklet Klubü) olarak katıldığımız kamp..Bora abi müsaadenle raporunun arkasına bende iliştiriyorum bişeyler
Geldim geldim..sıra bende......
Eveeeet
.
Güzel mi güzel
.
Bol neşe, bol sohbet
.
Harika bir kamp, harika bir haftasonu
.
Yine yeniden inşallah tez zamanda.. (derken tabi hanım vizesi olursa)
Ekiple buluştuk düştük yollara ilk durak Kurtkulağı tarihi han 500 küsür yaşında
.
Sonra tekrar düştük yola..yolu biliyom diye düştüm öne
eee bir vakit sonra fark ettim ki yollar bildiğim gibi değilmiş
biraz yol sorduk en sonunda yardım aldık
bende geçtim en arkaya
kamp alanındayız
.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:51 ----------
Taze taze tarladan toplanmış! soğanın lezzeti hiçbişeyde yoktu!
Yemek vakti
Yemeğin üzerine tatlı..açık havada sohbet
Günübirlik gelen arkadaşları uğurladıktan sonra
.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:57 ----------
Çadırlarda tamam
Ateş, ateş başı sohbet, yemekler, balık&rakı
Sertaç bir ara motorun arkasına bira dolu kamyonu bağlamayı aklından geçirdi ama
.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:02 ----------
Yumurtalık Balık pazarından iki kare
.
kampa devam,
Sertaç Poz peşindeeee.
Sabah oldu çarşıya gideliiiim..
Hadi Halep çamlığına da gidelim gitmişken
Bitti galiba
.
Bu kadarmış
.