ADANA'lıların hoş Geldin Bahar Kampındaydı

Katılım
16 Eki 2010
Mesajlar
553
Sevgili dostlar gerçekten fevkaledenin fevkinde bir kamp yaptık.Çok neşeli,bol muhabbetli,bol vitaminli bir kamp oldu.Kampımıza katılan,katılmak isteyipte katılamayan ve katılamayan tüm gönül dostlarıma bizleri yalnız bırakmadıkları için bir kez daha teşekkür ediyorum.Nice güzel kamplara inşallah.:rendeer::rendeer:
 
Katılım
19 Mar 2011
Mesajlar
1,661
Resimle, motorlar ve sizler süpersiniz. :) Özellikle sepetli sarı bmw ye bayıldım. :)
 
Katılım
28 Ocak 2006
Mesajlar
524
HAMOK'tan Adana Mt'ye teşekkürler, çok güzel bir kamptı,

Ev sahipliğiniz için, muhabbetiniz için, her şey için çok teşekkürler :rendeer:

Müsait olunca yüklerim bendeki 3-5 fotoğrafı :cat:
 
Katılım
18 Tem 2008
Mesajlar
2,327
güzel gezi olmuş,güzel etkinlik olmuş,emeğinize yüreğinize sağlık.size bu kadar yakın iken resimlerinizi izleyerek bu kadar uzak olmayı hissetmek de ayrıca koyuyor bana :) bir yerlerden tanışmak dileğiyle..
 
Katılım
28 Haz 2008
Mesajlar
1,076
kusura bakma bora abicim ben bu aralar benim bağ ile uğraşmam gerekiyordu ondan dolayı sessiz kalarak geçiştirdim kusura bakmayın inşallah bi dahakine hayırlısı ile
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
güzel yorumlarınız için teşekkürler dostlar.
birdahakine haberim olursa çok sevinirim...
tabii ki sencerim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 06:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:39 ----------

kusura bakma bora abicim ben bu aralar benim bağ ile uğraşmam gerekiyordu ondan dolayı sessiz kalarak geçiştirdim kusura bakmayın inşallah bi dahakine hayırlısı ile
inşallah mustafacığım.
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Geçte olsa siteye girip bakabildim. Harika bir kamp yaptık. emeğe geçen katkıda bulunan tüm arkadaşlarıma teşekkür ederim. Bir daha kamp alanında buluşmak üzere... :mrgreen:
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
2,417
çok güzel gezi olmuş, gerçekten Adana MT bambaşka :) Allah yenilerini nasip etsin. Bora abi motorunun fotolarını çekseydin biraz
 
Katılım
22 Eyl 2011
Mesajlar
64
Güzel bir kamptı...Misavirperverliğiniz için Teşekkür ederim.....yine yeniden olsun isterim:thumleft:

bendeki fotolarda birazdannnnn burada................... burada da var aynıları :mrgreen: (http://www.hamok.org/forum/viewtopic.php?f=13&t=2021)

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:49 ----------

HAMOK (Hatay Motosiklet Klubü) olarak katıldığımız kamp..Bora abi müsaadenle raporunun arkasına bende iliştiriyorum bişeyler

Geldim geldim..sıra bende......

Eveeeet….
Güzel mi güzel….
Bol neşe, bol sohbet….
Harika bir kamp, harika bir haftasonu….
Yine yeniden inşallah tez zamanda.. (derken tabi hanım vizesi olursa)

Ekiple buluştuk düştük yollara ilk durak Kurtkulağı tarihi han 500 küsür yaşında….

DSCN2667.jpg


Sonra tekrar düştük yola..yolu biliyom diye düştüm öne…eee bir vakit sonra fark ettim ki yollar bildiğim gibi değilmiş…biraz yol sorduk en sonunda yardım aldık …bende geçtim en arkaya…
kamp alanındayız….

CIMG4091.jpg


DSCN2669.jpg


DSCN2692.jpg


DSCN2689.jpg


DSCN2676.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 10:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:51 ----------

Taze taze tarladan toplanmış! soğanın lezzeti hiçbişeyde yoktu!

DSCN2681.jpg


Yemek vakti…

DSCN2684.jpg


DSCN2688.jpg


CIMG4081.jpg


CIMG4077.jpg


DSCN2693.jpg


CIMG4078.jpg


CIMG4079.jpg


Yemeğin üzerine tatlı..açık havada sohbet

DSCN2698.jpg


Günübirlik gelen arkadaşları uğurladıktan sonra….

DSCN2713.jpg


DSCN2714.jpg


CIMG4089.jpg


CIMG4085.jpg


CIMG4087.jpg


CIMG4084.jpg


DSCN2720.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 11:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:57 ----------

Çadırlarda tamam

DSCN2721.jpg


DSCN2722.jpg


DSCN2723.jpg


DSCN2725.jpg


Ateş, ateş başı sohbet, yemekler, balık&rakı…………………

DSCN2735.jpg


DSCN2738.jpg


475995_10150770905686069_527096068_9611105_537702649_o.jpg


471957_10150770906411069_527096068_9611109_538939312_o.jpg


467952_10150770907471069_527096068_9611116_668588507_o.jpg


CIMG4113.jpg


Sertaç bir ara motorun arkasına bira dolu kamyonu bağlamayı aklından geçirdi ama….

CIMG4110.jpg


CIMG4112.jpg


CIMG4113.jpg


CIMG4116.jpg


CIMG4118.jpg


CIMG4119.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 11:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:02 ----------

Yumurtalık Balık pazarından iki kare….

CIMG4106.jpg


CIMG4108.jpg


kampa devam,

CIMG4120.jpg


CIMG4122.jpg


CIMG4123.jpg


CIMG4140.jpg


CIMG4147.jpg


CIMG4148.jpg


CIMG4150.jpg


CIMG4154.jpg



CIMG4155.jpg


DSCN2743.jpg


DSCN2745.jpg


DSCN2751.jpg


DSCN2755.jpg


DSCN2759.jpg


Sertaç Poz peşindeeee.

DSCN2768.jpg


DSCN2775.jpg


DSCN2738.jpg


Sabah oldu çarşıya gideliiiim..

CIMG4158.jpg


479388_10150770907721069_1363773353_o.jpg


415218_10150770908206069_527096068_9611122_522348224_o.jpg


463120_10150776578889925_842709924_9349682_1730342325_o.jpg


Hadi Halep çamlığına da gidelim gitmişken

CIMG4160.jpg


CIMG4168.jpg


CIMG4172.jpg



CIMG4175.jpg


CIMG4179.jpg



CIMG4182.jpg


Bitti galiba….
Bu kadarmış….
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
KAMP ETKİNLİĞİNİ DÜZENLEYEN CEYHAN GURUBU'na teşekkür ediyorum, kampa katılan arkadaşlarada ayrıca teşekkür ediyorum (Başkan Mustafa Acar , Ahmet Alanç , Özden Yalta, Suat Güler, Burak Özsoy ,Cellat Murat)
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
vay beee erken ayrılmanın üzüntüsü içerisindeyim şu an:salut:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst