Adana'da bir genç motosiklet hırsızları tarafından öldürüldü...

Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
Adana'da mahalleliyi sokağa döken cinayet.

Adana’nın Hadırlı Mahallesi’nde 18 yaşındaki Tekin Erdik, emanet aldığı motosikleti çalmaya çalışan 3 kişiye müdahale edince bıçaklanarak öldürüldü.


Zanlılardan ikisi kaçarken, biri kendisini yakalayan mahalleli tarafından linç edilmek istendi. Balıkesir’in Altınova İlçesi’ndeki olayların benzeri görüntülerin yaşandığı mahallede, Türk bayrakları sallayıp, terör örgütü PKK aleyhine sloganlar atan vatandaşlar, zanlının konulduğu jandarmaya ait aracın camlarını kırdı.

6 kardeşin en küçüğü olan ve bir elektrikçide kalfa olarak çalışan Tekin Erdik, yeğenlerini gezdirmek ve balığa gitmek için arkadaşı Volkan Tenşi’den plakasız motosikletini emanet aldı. Anne Emel Erdik, eve gelen oğlu Tekin’i ekmek alması için markete gönderdi. Tekin Erdik, dönüşte motosikletinin 3 kişi tarafından çalındığını fark edince peşlerinden koşmaya başladı. Erdik, motosikletin çalındığı yerden yaklaşık 150 metrede ilerideki sokakta kaçan hırsızları yakaladı. Erdik ile hırsızlar arasında kavga çıktı.

LİNÇ ETMEK İSTEDİLER

Kavga sırasında zanlılardan biri, elindeki ‘kelebek’ olarak tabir edilen bıçakla Erdik’i kalbinden, kolundan, karnından ve bacağından bıçakladı. Kanlar içinde kalan Erdik, sürünerek kaçmaya çalıştı ancak yaklaşık 20 metre sonra yere yığıldı. Olay yerine çağrılan ambulansla Adana Devlet Hastanesi’ne götürülen Erdik, yapılan müdahaleye karşın kurtarılamadı. Motosikleti çalmaya çalışan 2 kişi kaçarken, 1’i ise çevredeki vatandaşlar tarafından yakalandı. Vatandaşlar, yakaladıkları zanlıyı linç etmek istedi. Jandarma, zanlıyı güçlükle vatandaşların elinden alıp karakola götürürken, zanlının bindirildiği jandarmaya ait aracın camları kırıldı. Ölüm haberini alan Erdik’in yakınları sinir krizleri geçirdi.

BİN KİŞİ BAYRAKLARLA SOKAĞA DÖKÜLDÜ

Zanlının, Şırnak’ın Beytüşşebap İlçesi nüfusuna kayıtlı olduğunu öğrenen vatandaşlar, Aktütün Karakolu’nda da 15 askerin şehit edilmesine duydukları öfkenin de etkisiyle sokaklara döküldü.

Balıkesir’in Ayvalık İlçesi’ne bağlı Altınova Beldesi’ndeki olayların benzerinin çıkması ihtimaline karşı jandarma geniş güvenlik önlemleri alırken, mahalleye giriş ve çıkışları kontrol etti. Çoğu Arap kökenli yurttaşların yaşadığı mahallede toplanan yaklaşık bin kişi, cinayeti protesto etti. Bölücü örgüt aleyhine sloganlar atarak her iki olayı kınayan vatandaşlar, Türk bayrakları ve Atatürk posterleriyle mahallede yürüyüş yaptı. ‘Şehitler ölmez vatan bölünmez’, ‘Tekin ölmedin, kalbimizdesin’, ‘Kahrolsun PKK’, ‘Her Türk asker doğar’ diye sloganlar atan mahalle halkı, cinayetin işlendiği yerden cenaze evine kadar yürüdü. Alkışlarla protesto gösterisine destek veren vatandaşlar, gecenin ilerleyen saatlerine kadar Erdik Ailesi’nin yanından ayrılmadı.

ANNE VE ABLANIN GÖZYAŞLARI

Mahalle halkıyla birlikte yürüyüşe katılan anne Emel Erdik ise, yakınlarının desteğiyle ayakta durabildi. Kendini yola atan anne Erdik, “Ekmek almaya yolladım, cenazen geldi. Fidanıma nasıl kıydılar. Sen benim gözbebeğimdin” diye Türkçe ve Arapça ağıtlar yaktı. Tekin Erdik’in 6 aylık hamile ablası 20 yaşındaki Hamide Çetin de, baygınlık geçirdi. Gözyaşlarına boğulan abla Çetin, “Kardeşim, sana nasıl el uzattılar? Nasıl bizi bırakıp gittin? 100 YTL için seni nasıl bizden aldılar” dedi.


http://www.hurriyet.com.tr/gundem/10050272.asp
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Şerefsiz adiler böylelerini aslında o halkın içine bırakıp parçalatmak lazım aslında ama ....
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
Üstünden motosikletle geçmek lazım bunların!! ::rantinp:
 
Katılım
13 Tem 2008
Mesajlar
446
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tek kelimeyle yazık olmuş arkadaşa hiç suçu günahı olmayan insanlara böyle nasıl kıyılır anlamıyorum
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
Allah bildiği gibi yapsın böylelerini.. vefat eden kardeşimize rahmet eylesin ailesine sabır versin..
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
allah rahmet eylesin yazık olmuş genç kardeşimize...:salut:
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Emanete ihanet etmemis, canı pahasına kurtarmis motoru.. Cinayeti gerceklestiren insan kılıgındaki mahlukat ise, korkutmak amacli degil, resmen oldurmek icin bıcaklamis.. Ailesinin basi sagolsun, cok buyuk bir acı gercekten..
 
Katılım
20 Şub 2008
Mesajlar
403
allah belalarını versın var ya caldık ları motorun altında kalsalarmıs keşke bırak halkın arasında bi guzel duzeltsın kodumun cocuguna ne gunahı vardida bıcaklıyon şerefziz insallah cezalarını çekerler
 
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
1,890
ALLAH belanızı versin şerefsizler inşallah içerde size bir delik açarlar...anası belli babası yüzelliler
 
Katılım
28 Haz 2008
Mesajlar
1,076
bunlar gibilerine insan demek insanlığz hakaret sayılır insan olmadıkları için insan olyana nasıl davranılırsa öyle davranmak lazım bu 2 ayaklı mahlukatlara
ibret olsun diye devlet bazılarını halkın eline brakmalı bak bakalım azaıyormu azalmıyormu bu gibi durumlar
bence kısasa kısaas
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
Allah ıslah etsin böylelerini
küfür etmeye bile değmez bu mahlukatlar vursan kafasını koparsan bide adam yerine koyarlar suçlu olursun
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Yazık günah. Suçluların en ağız cezaya çarptırılmasını dilerim.
Birisinin canına kast etmek kadar büyük bür suç olabilir mi?
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
147
Üstelik çalmaya çalıştıkları da son derece eski bir mobilet gibi bişey ... bunun maddiyatı olmaz ama resmen 3-5 kuruş için işlemnmiş bir cinayet.
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
lütfen beyler, insan hakları var... şişşşşş
 
Katılım
4 May 2008
Mesajlar
81
Pisi pisine bir ölüm daha,insan hayatının bu kadar ucuz olmaması lazım ya! Allah rahmet eylesin ölen arkadaşa,ailesine sabırlar diliyorum....
Millet çok gergin bu ara,terördü geçim derdiydi derken her olayda çok sert tepkiler gelmeye başladı Allah sonumuzu hayır etsin...
 
Katılım
24 Şub 2008
Mesajlar
381
ŞERRREFZİLEEER::ranntign ulan içim yandı beee gul gıbı genc cocugu oldurmusler :salut:keşke lınc edılselerdi
 
Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
146
yaa.... Allah rahmet etsin. ne diyeyim. Bu gibi durumlarda siz siz olun, hiç peşine düşmeyin. Olan mala olsun!!!

yazık yaa.. Onlara o kelebek pıçağını yanlamasına sokacan!!!
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst