Adana'da bir genç motosiklet hırsızları tarafından öldürüldü...

Katılım
4 Ocak 2008
Mesajlar
67
Cezalarını bulurlar inşallah. böylerini hapise yolluyıolar sonra afla salıyolar, çıktıklarında daha beter oluyolar. İnsan böyle bir şey için bile cinayet işleyebiliyorsa bu adamın topluma kazandırılması imkansız. birde hapiste beslicen şerefisizleri. Asmak lazım...
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
lütfen beyler, insan hakları var... şişşşşş

:)
Sevgili yurekce hangi insan hakkı ile kelebegi kalbine sokuyor bu insan dısı varlıklar ?
Sen o rahmetli kardesiimizin babası yerine koy kendini bakalım ne dusunebiliyorsun ?

Şeriat kardesim baska turlu temizlenmez...
Bak bakalım totosu yiyormu kimsenin birşey yapmaya :wiinkk:
 
Katılım
25 May 2008
Mesajlar
231
bu yasalar tüy siklet oldugu sürece bu serefsızler daha cok can alırr..tum mt yı ortak bı govde gosterısıne davet edıyorum..basımız saolsun.
 
Katılım
9 Ağu 2008
Mesajlar
361
Evet arkadaşlar. Mesleğim Adli Tıp uzmanlığı ve bu vakanın otopsisini ben yaptım. Adana motosiklet için iklimiyle düzayak olmasıyla vs vs... çok elverişli bir şehir. O nedenle oransal olarak çok motor var. Dolayısıyla da çok ama çok fazla motosiklet hırsızlığı var

Ümit dediğin doğru. Fikir de süper. Caddelerde topluca gövde gösterisi...
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
Allah belalarını versin, bilmiyorum denecek şey çok ama diyoruzda ne oluyor:pr:
it ürür kervan yürür misali biz ürüyoruz bu itoğlu itler kervanını yürütüyor yinede
:pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr:
 
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
943
:)
Sevgili yurekce hangi insan hakkı ile kelebegi kalbine sokuyor bu insan dısı varlıklar ?
Sen o rahmetli kardesiimizin babası yerine koy kendini bakalım ne dusunebiliyorsun ?

Şeriat kardesim baska turlu temizlenmez...
Bak bakalım totosu yiyormu kimsenin birşey yapmaya :wiinkk:

böle olayları duyunca sana katılmamak elde değil erhan katli vacip bunların... hem malıma hem canıma kast edicek ve elini kolunu sallıyarak gezicek kusura bakmayın bu benim adalet anlayışıma ters...
 
Katılım
24 Şub 2008
Mesajlar
1,958
Motorda ingiliz anahtarı,sopa,biber gazı gibi bir şey taşımak lazım.
 
Katılım
26 Eki 2006
Mesajlar
907
hayat bu kadar ucuz olmamalı :salut:

öte dünyada yeri yok bu namussuzların.
eden bulur derler, inşallah karşılığını fazlasıyla görürler.::angry2::
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:)
Sevgili yurekce hangi insan hakkı ile kelebegi kalbine sokuyor bu insan dısı varlıklar ?
Sen o rahmetli kardesiimizin babası yerine koy kendini bakalım ne dusunebiliyorsun ?

Şeriat kardesim baska turlu temizlenmez...
Bak bakalım totosu yiyormu kimsenin birşey yapmaya :wiinkk:

hayır hislerimize tercüman oldun ama yanlış kelime ile.. şeriat değil.. :)

buna kan hakkı denir. kana kan yani.. şeriat ayrı bi mevzu ve umarım ülkemizden toprağımızdan vatanımızdan her daim uzak olur..

hörmetler arkadaşım; uzun zaman oldu :) çok istediğin motosikleti almışsın bir ara gördüm. Allah kazasız belasız ağız tadı ile binmeni nasip eylesin, güle güle kullan. Darısı benim başıma :)

o arap mahallesinde yaşayan yine arap kökenli bir arkadaşım vardı.. kesin o da dökülmüştür sokaklara..
 
Son düzenleme:
Katılım
10 May 2008
Mesajlar
2,130
allah rahmet eylesin allah sabır versin yakınlarına ...pek yaşamazlar bunlar zaten içerde ölürler 2 gün sora...bunun gibiler herşeyi hakediyolar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst