- Katılım
- 17 Eki 2013
- Mesajlar
- 49
canım arkadaşlarımın iyidilekleri için hepinize tşekkür ederim inşallah daha iyileri sizlere nasip olur akşama tatlı var
2015 model yeni kasklar piyasaya çıkmıştır,bilginize :queen:
[url]http://i.hizliresim.com/nGZGPV.jpg[/url]
motoru sürene şöför denmez,makinist denir.:queen:Senin bu kasklar artçı için şöför için olanı varmı bora abim :queen:
