[Adana - MT]

Katılım
17 Eki 2013
Mesajlar
49
canım arkadaşlarımın iyidilekleri için hepinize tşekkür ederim inşallah daha iyileri sizlere nasip olur akşama tatlı var
 
Katılım
3 Eyl 2014
Mesajlar
5
Hayırlı ve bereketli günler adana mt. Hüseyin dayı hayırlı uğurlu olsun Allah kazasız binmeyi nasip eder inşallah....
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
günaydın,iyi hafta sonu olsun.hava kapalı gibi ama...:pale:
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Şub 2010
Mesajlar
873
günaydın arkadaşlar iyi hafta sonları sanki ptt havası var ama yok kurtlar puslu havayı sever derseniz o başka:queen:
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
2,161
Hüseyin dayı,
Hayırlı olsun. Kazasız belasız
Keyifli sürüşler dilerim.
Allah esirgesin inşallah.
 
Katılım
27 Ağu 2014
Mesajlar
121
İyi akşamlar abilerim kardeslerim . Yarın ufak bi gezimiz var 4 motor karatasda kahvaltı yapmayı planladık katılmak isteyen olursa saat 9:30 da yeni numune hastanesinin ordaki petrol ofisinde toplanıp 10 gibi hareket edicez tabi hava iyi olursa katılmak isteyen abilerim kardeslerim beklerim :) numaram var forumda genede yazayım 0543 481 02 30
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst